لیست برترین نمایندگی های شالمد

برای دریافت نمایندگی شال و روسری از شالمد کلیک کنید

نمایندگی گرمسار
شعبه همدان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ابهر شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه خیابان رجایی یزد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ازنا شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ابر کوه شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه داران شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه اهوازشال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه آزادشهر یزد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ازنا شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سمنان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سنندج شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه آشتیان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بیرم فارس شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه قم شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سقز شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بلوار امام صادق یزد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سیرجان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بهشهر شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه یاسوج شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ایلام شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بوکان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه کرمان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه اراک شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه آبیک شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بلوار صدوقی قم شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه چناران شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه تکاب شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه کرمانشاه شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه قزوین شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بم شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه کاشان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سرآسیاب کرج شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه مبارکه اصفهان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه زنجان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه نازی آباد تهران شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه مراغه شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه ماهشهرشال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه پاساژ کساء تهران شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بندرعباس شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه مهاباد مال شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه اردکان یزد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه محمود آباد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه شهربابک مال شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه کرمان 2شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سپاهان اصفهان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بازار سنتی مهاباد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه چهارراه سونا قزوین شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه لاهیجان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه شیراز شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه نظر آباد شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سبزوار شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه پاساژ سیب سبزوارشال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه شهر جم شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه شاهرود شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بندرعباس شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه شوش شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه سوم اصفهان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه کاشمر شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه قائم شهر شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه آستارا شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه تویسرکان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه مرودشت شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه بهارستان اصفهان شال مد
نمایندگی گرمسار
شعبه پاساژ لوتوس خرم اباد شال مد

خرید حضوری شال و روسری از شال مد

همون طور که می دونید استفاده از شال و روسری در کشور ما یعنی ایران یه امر واجب برای حفظ پوشش خانم ها محسوب میشه. تنوع بالا در مدل، طرح و رنگ اونها باعث میشه تا خرید شال و روسری برای بانوان کمی سخت بشهن با این حالی که امروزه اکثر مردم به دنبال خرید اینترنتی هستن ولی بیشتر خانم ها ترجیح میدن، خرید حضوری شال و روسری داشته باشن تا با سر کردن اونها و لمس جنس، بهترین خرید و انتخاب رو داشته باشن.

فروشگاه اینترنتی برند شال مد با اینکه فروش بسیار بالایی در خرید غیر حضوری بانوان داشت اما باز هم به درخواست بیشتر خانم ها تصمیم گرفت تا خرید حضوری شال و روسری رو برای انتخاب راحت تر خانم ها و مخاطبان خودش باز کنه به همین دلیل با افتتاح شعبه های مختلف در سراسر کشور این خواسته رو عملی کرد و فروش حضوری رو برای شما عزیزان راه اندازی کرد. برند شال مد به علت کیفیت بالای محصولاتش و قیمت بسیار مناسب آن ها طرفداران و مشتریان زیادی داره، بنابراین احترام به نظر خانم ها در الویت کار قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا با افتتاح شعبه های مختلف در سراسر ایران، خانم ها بتونن به خرید حضوری شال و روسری این برند و با قیمتی فوق العاده مناسب برن و بهترین خرید رو تحربه کنن چرا که لایق داشتن زیباترین و به روزترین شال و روسری ها هستند.

با این حال بسیاری از شهرها و استان های کشور هنوز تحت پوشش در نیامده اما برند شال مد همچنان در تلاشه تا خرید حضوری شال و روسری رو برای خانم ها این شهرستان ها نیز آسان کند. تنوع در مدل و طرح های برند شال مد بسیار زیاده که هر کدام از مدل ها با رنگ بندی های کامل تولید میشن تا خانم ها به راحتی بتونن آنچه در نظر دارن رو خریداری کنن و با استایل های متفاوت خودشون ست کنن.

معرفی شعبه های شال مد برای خرید حضوری شال

شعبه همدان شال مد:

یکی از شهرهای بسیار زیبای کشورمون هست که توریست پذیر هم می باشد و از لحاظ جمعیت 13 شهر پرجمعیت کشور ایران هست که نیمی از این جمعیت رو خانم هایی تشکیل دادن که نیاز به خرید روسری و شال دارن بنابراین تقاضا در این شهر بالا بود و برند شال مد نیز تصمیم گرفت تا شعبه خرید حضوری شال و روسری رو در همدان افتتاح کنه و باید بگیم که مورد استقبال کثیری از خانم ها شد.

شعبه یزد، میبد، ابر کوه شال مد:

از دفتر مرکزی شالمد 7 ساعت زمان میخاد تا به دل کویر برسیم. قدییمی ترین موجود زنده ایران در ابرکوه تبدیل به دومین جاذبه این شهر شد از زمانی که شعبه شال مد شال و روسری هاش رو به این شهر برد. استان بادگیر های ایران از لحاظ تعداد شعب شال مد تا به امروز غنی ترین استان ماست. 2 شعبه در شهر یزد اونم در نزدکی اماکن تاریخی و بافت قدیمی شهر تا هم شهروندان یزدی دسترسی داشته باشن و هم توریست های مهمان این شهر. در چهارمین شعبه شال مد که در فاصله یک ساعتی شهر یزد هست مینی اسکارف های شال مد بیشترین جذابیت رو برای گردشگران خارجی داشت هم پوش مناسبی براشون بود و هم از تنوع زیاد این محصول در ایران لذت می برند و به راحتی خرید خودشون رو انجام میدن.

شعبه ازنا شال مد:

ازنا یکی از شهرهای کوچیک در استان لرستان هست که با این وجود جمعیت بالایی داره. خانم های زیادی از شهر ازنا، خرید اینترنتی شال و روسری از برند شال مد انجام میدادن که همین موضوع باعث شد تا این برند یکی از شعبه های خودش رو برای خرید حضوری شال در این شهر افتتاح کنه که با استقبال بالایی رو به رو شد چون خانم های لر علاقه به داشتن پوشش لاکچری دارن و خرید شال مجلسی، از شال های دیگه در این شهر بیشتر است.

شعبه اهواز شال مد:

اهواز که در جنوب ایران قرار گرفته و آب و هوایی گرم داره و تابستون در این شهر دمایی بسیار بالا داره و از اونجایی که خانم های این شهر به پوششون خیلی اهمیت میدن دنبال لباس های خاص هستن که هم خنک و سبک باشه و هم استایلی زیبا براشون بسازه. شال و روسری نخی که در این شهر به شدت طرفدار داره که برند شال مد با تنوع بالایی که در تولید آن ها و در مدل و رنگ های خود ایجاد کرده باعث شده تا طرفداران زیادی در این شهر به شمت شال مد برن تا بهترین و به روزترین خرید و انتخابرو داشته باشن و جنسی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری کنن.

شعبه ری، سرآسیاب شال مد:

ری و سرآسیاب هر دو در شهر تهران قرار دارن. خانمای تهرانی خیلی به استایل خودشون توجه می کنن و همیشه علاقه داشتن تا به روزترین انتخاب ها رو تو پوشاکشون داشته باشن. اکثرا هم دنبال خرید طرح و  رنگ های شاد هستن. از اونجایی که تهران یکی از پرجمعیت ترین استان ها هست هر مدل و طرحی مخاطب خاص خودش رو داره و تعداد فروشگاه های شال و روسری بسیار زیاد هست ولی شال مد در بین خانم ها بسیار شناخته شده است. با وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خانم های زیادی برای زیارت در این مکان حضور پیدا می کنن که یکی از شعبه های شالمد که در شهر ری قرار داره نزدیک به حرم هست تا خانم ها به راحتی بتونن برای خرید حضوری شال و روسری اقدام کنن. شعبه ی بعدی که در تهران افتتاح شده در جاده ملارد محله سرآسیاب هست که تنوع بسیار بالایی در محصولات وجود داره.

شعبه سمنان شال مد:

نمایندگی شال مد در سمنان در مرکز این شهر افتتاح شده تا خانم ها به راحتی بتونن خرید کنن. در این شهر به علت آب و هوای خشک و گرمی که داره خانما به دنبال خرید لباس های خنک هستن به همین دلیل شال پلیسه دار و روسری حریر و نخی یکی از پرفروش ترین ها در سمنان محسوب می شه. به این معنی که باید در تولید آن ها طراحی و رنگ بندی های کاملی رو در نظر گرفت.

شعبه آشتیان (استان مرکزی) شال مد:

آشتیان یکی از شهرستان های استان مرکزی که به علت ارتفاع بالایی که داره زمستون های خیلی سردی داره و تابستون ها در این شهرستان معتدل هست بنابراین مطابق با آب و هوایی که داره خانم ها برای خرید شال زمستانه و روسری پاییزه در فصل های سرد، اقدام می کنند. استان مرکزی جاهای دیدنی زیادی داره که باعث جذب توریست داخلی و خارجی شدن، نمایندگی شال مد هم در مرکزیت این شهرستان قرار داره که همه به راحتی می تونن با وجود تنوع بالای محصولات و گارانتی 6 ماهه خرید خودشون رو با قیمتی فوق العاده مناسب انجام بدن.

شعبه بیرم فارس (استان فارس) شال مد:

بیرم که در جنوب استان فارس قرار داره آب و هوای گرم و خشکی داره و خانم ها در این شهر پوششی کامل دارن و بیشتر از روسری هایی با قواره بزرگ استفاده می کنن مانند روسری ترکمن. اماکن تاریخی و زیارتی زیادی در این شهر وجود داره که سالانه مردمان زیادی رو جذب می کنه. شال مد نیز در یکی از خیابون های اصلی قرار داره که به راحتی می تونید خرید خودتون رو با تنوع بالایی که در محصولات وجود داره انجام بدید. محصولات با کیفیت و قیمت های مناسب باعث شده نمایندگی شالمد در بیرم انتخاب خیلی از خانم ها باشه به همین دلیل ماهانه محصولات جدید و متنوعی روانه این شهر می شه.

شعبه نوشهر، بهشهر (مازندران) شالمد:

درسته که شهرهای نوشهر و بهشهر هر دو در استان مازندران قرار گرفتن اما فاصله ی بین این دو شهر 200 کیلومتر هست. مازندران یکی از استان هایی که نه تنها جمعیت بالایی داره بلکه توریست پذیر هم هست و مسافران بسیاری این استان رو برای گذراندن تعطیلات خودشون انتخاب می کنن نمایندگی شال مد در نوشهر و بهشهر در خیابان های اصلی قرار گرفتن تا خانم ها به راحتی بتونن انتخاب و خرید حضوری شال و روسری خودشون رو انجام بدن. تنوع در محصولات بسیار بالاست و می توان گفت مخاطبان شال طرح دار در شهرهای شمالی کشور بیشتر هستن. خانم های باسلیقه و شیک پوشی که همیشه سعی بر این دارن تا استایلی خاص داشته باشن می تونن از مینی اسکارف ها و انواع اکسسوری مو دیدن کنن و خرید خوب خودشون رو انجام بدن. مینی اسکارف ها در شهرهای شمالی به علت آب و هوای شرجی که وجود داره مخاطبان زیادی دارن و برای عکس های یادگاری می تونه انتخابی درست باشه چون یه استایل خاص و بی نظیر رو بهتون میده.

شعبه اصفهان، داران، کاشان، مبارکه شال مد:

همونطور که می دونید جمعیت بالایی در استان زیبای اصفهان وجود داره که نیمی از این جمعیت رو خانم ها تشکیل دادن که هر کدوم نیاز به داشتن پوششی مناسب و حجاب اسلامی دارن و باید از شال، روسری و مقنعه استفاده کنن. همین موضوع باعث شد تا با افتتاح 4 نمایندگی از برند شال مد در استان اصفهان(نمایندگی داران شال مد، نمایندگی کاشان شال مد، نمایندگی مبارکه اصفهان و نمایندگی اصفهان شال مد)، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار بانوان قرار بدیم تا انتخابی درست در پوشش خودشون داشته باشن هر کدوم از این نمایندگی ها در خیابان های اصلی واقع شده تا خرید حضوری شال و روسری برای بانوان آسون باشه. استقبال بی نظیر خانم ها و توریست های عزیز باعث شد تا فکر افتتاح شعبه های دیگری در این استان باشیم. تابستون در اصفهان، هوای بسیار گرمی داره اما خوب باز هم چیزی نمی تونه مانع دیدن اماکن تاریخی این استان بشه و باید بگیم در این چند ماه تابستان بسیاری از مخاطبان شال مد توریست های خارجی بودن که با دیدن پوشش خانم ها علاقه مند به خرید شال و روسری شدن و از اونجایی که شال مد تنوع در محصولاتش بسیار بالاست و کیفیت و قیمت خیلی خوبی هم داره اکثر توریست ها این فروشگاه و برند را برای خریدشان انتخاب می کنن.

شعبه قزوین و آبیک شال مد:

آبیک که یه شهر مهاجرنشین هست و اکثر مردمان این شهر ترک زبان هستن خانم های ترک هم علاقه‌ی زیادی به لباس های شیک و پر زرق و برق دارن به همین خاطر اکثر به دنبال خرید شال مجلسی و روسری لاکچری ابریشم هستن تا همیشه استایل زیبای خودشون رو به رخ بکشن. دانشگاه ها و موسسات آموزشی زیادی در آبیک وجود داره که خانم های زیادی در این آن ها مشغول به تحصیل هستن و نیاز به خرید مقنعه در این شهر بسیار دیده می شه و شال مد با افتتاح شعبه آبیک کمک بسیاری به خانم ها کرده تا از بهترین محصولات بهرمند بشن. شعبه ی قزوین نیز در یکی از خیابان های اصلی این شهر افتتاح شده تا بهترین ها رو در اختیار بانوان قرار بده.

شعبه کرمانشاه شال مد:

طاق بستان، نامی بسیار زیبا و آشنا یکی از اماکن فوق العاده دیدنی در کرمانشاه که باعث جذب بالای توریست ها شده. اماکن دیدنی بسیاری در کرمانشاه وجود داره که مسافران زیادی برای دیدن اون ها راهی کرمانشاه می شن. آب و هوای آن کوهستانی که نشانه‌ی اینه که خانم ها به دنبال خرید شال و روسری های ضخیم هستن. نمایندگی شال مد در کرمانشاه یکی از با کیفیت ترین محصولات رو در اختیار بانوان قرار میده و رضایت و لذت خرید رو حس کنن. یکی از پرفروش ترین شال ها در کرمانشاه، شال ساده و شال زمستانی هست و روسری ترکمن و روسری پاییزه نیز در این شهر بسیار محبوب هست.

شعبه تکاب و بوکان (آذربایجان) شال مد:

بوکان که در جنوب آذربایجان غربی واقع شده شهری بسیار جذاب و جوان که نیمی از جمعیت اون رو خانم ها تشکیل دادن. اکثر مردم تو این شهر کرد هستند. نمایندگی بوکان شال مد تو یکی از بهترین خیابون های این شهر واقع شده که خانم ها به راحتی بتونن خرید خودشون رو انجام بدن. تو این شهر تابستون ها خیلی گرم و زمستان های خیلی سردی داره. خانم ها و دخترای جوون این شهر به دنبال لباس های خاص هستن تا استایل و ظاهری شیک داشته باشن. بیشتر به دنبال خرید روسری نخی و شال طرح دار و رنگارنگ هستن. تو این فروشگاه می تونید انواع اکسسوری های به روز دنیا رو هم داشته باشید بهترین و شیک ترین کش سر، انواع کلیپس سر شیک، سنجاق سر با رنگ های مختلف و… که می تونن زیبایی خاصی به موها بدن.

تخت سلیمان یکی از اماکن دیدنی و فوق العاده ای که تو شهر تکاب و در آذربایجان غربی واقع شده و بهتر بودنید که بافت این شهر خیلی قدیمی و تاریخی هستن و بهترین جایی که می تونید برای مسافرت انتخاب کنید تا بهترین ساعات رو بگذرونید. خانم های این شهر علاقه‌ی زیادی دارن تا لباس های محلی به تن کنن بخاطر همین هم خیلی به دنبال خرید رئسری و شال هایی هستن که طرح های روی اونها سنتی باشه و میشه گفت خرید روسری ترکمن تو این شهر توسط خانم ها زیاد انجام میشه اونها به دنبال داشتن ظاهری شیک و پر رنگ و لاعاب هستن. شعبه تکاب شال مد هم برای راضی نگه داشتن مخاطباش تو این شهر طرح هایی رو تولید می کنه که خانم ها از خرید اون ها لذت ببرن.

شعبه چناران (خراسان رضوی) شال مد:

چناران که یکی از شهرستان های خراسان رضوی و تو 50 کیلومتری مشهد هستش شهری که اتفاقات تاریخی تو اون خیلی رخ داده و پر از انرژی مثبت تو این شهر تابستونای گرم و زمستونای سرد همراه با بارش برف و بارون خیلی دیده میشه که خوب این هم دلیلی میشه واسه اینکه خانم ها به دنبال خرید لباس های مناسب برای هر فصل باشن. اکثر خانم ها لباس های محلی به تن دارن که باعث زیبایی و شادابی اونجا شده. شعبه چناران شال مد هم مطابق با سلیقه ی خانم ها شال و روسری های شیک و بی نظیری داره که طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کرده.

دو شعبه قم شال مد:

همون طوری که همه ی ما می دونیم قم یه شهر زیارتی و پر رفت و آمد که آب و هوای گرمی هم داره. تو این شهر اکثر خانم ها به دنبال خرید مقنعه و چادر هستن بنابراین باید لباس ها از الیاف های طبیعی و خنک تولید بشه تا در اون ها احساس راحتی داشته باشن.استفاده از روسری و شال زیر چادر، کمی سخته و همش باید حواسمون باشه تا جلوی اون ها مرتب باشه تا ظاهری شیک و تمیز داشته باشیم به همین دلیل خرید طلق حجاب می تونه کمک بزرگی به خانم های چادری بکنه و دیگه لازم نیست مدام شال و روسری خودشون رو مرتب کنن. خانم ها در این شهر بیشتر از رنگ های تیره استفاده می کنند و خرید شال مشکی و روسری مشکی از هر جنسی طرفدارای زیادی داره. اولین شعبه قم شال مد که در نزدیکی حرم واقع شده بهترین شال و روسری های روز دنیا رو عرضه می کنه که مخاطبان زیادی از هر نقطه ی ایران که برای زیارت به انجا میرن مشتری هالی خوب این فروشگاه هستن.

شعبه دوم قم شال مد نیز در بهترین خیابون این شهر واقع شده تا خانم ها بتونن به راحتی خرید خودشون رو انجام بدن. تنوع در این فروشگاه خیلی زیاده و به روزترین شال و روسری ها با کیفیتی عالی و قیمتی بی نظیر رو می تونید از این فروشگاه خریداری کنید.

شعبه خرم آباد شال مد:

خرم آباد مرکز استان لرستان که آب و هوای سرد و خنکی داره و زمستون های بسیار سردی در این شهر وجود داره که همین دلیل کافیه تا خانم ها به دنبال خرید روسری پاییزه و شال زمستانه باشن. اکثر خانم ها در روستاها و شهرهای اطراف، پوششی محلی دارن و از روسری های رنگارنگ بسیار استفاده می کنن. تو خرم آباد خانم ها استایل های شیک و زیبایی دارن و خرید روسری مجلسی و شال طرح دار با رنگ های شاد و خاص برای اون ها جذابیت زیادی داره. شعبه خرم آباد شال مد تونسته با محصولاتی که تولید می کنه نیاز خانم ها رو برآورده کنه تا به راحتی بتونن اونچه که مد نظر دارن و خریداری کنن.

شعبه کرمان و شهرستان سیرجان شال مد:

کرمان که شهری خشک و کویری هست و تابستون در این شهر با دمای بالایی که داره خانم ها رو وادار به خرید لباس های نازک و خنک می کنه و شعبه کرمان شال مد هم با داشتن شال و روسری های نخی و خنک و استفاده از بهترین متریال تونسته نیازهای آن ها را برطرف کنه و تنوع بالا در محصولات باعث شده تا اکثرا خریدهای رضایت بخش و خوبی داشته باشن. این شعبه تو یکی از بهترین و بزرگترین خیابون ها واقع شده تا همه بتونن به راحتی خرید کنن.

سیرجان هم که یکی از شهرستان های کرمان هست  و با درخواست های مکرر مشتریان سایت شال مد تصمیم گرفتیم شعبه سیرجان شال مد رو افتتاح کنیم تا خانم ها بتونن خرید حضوری شال و روسری خودشون رو به راحتی انجام بدن و از تنوع بالای شال و روسری ها دیدن کنن و مطابق با سلیقه ی خودشون اون ها رو خریداری کنن.

شعبه ایلام شال مد:

ایلام یکی از استان های سرسبز و کوهستانی ایران هست که با جمعیت بالا تونست تو لیست شال مد قرار بگیره. شعبه ایلام شال مد در خیابان تختی یکی از بهترین خیابان های پر رفت و آمد خانم ها قرار داره که می تونن به راحتی بهترین خرید خودشون رو انجام بدن. ایلام به دلیل سرسبزی و آب و هوای خوبی که داره سالانه مسافرای زیادی رو جذب می کنه که اکثر اون ها برای خرید به پاساز بی طرف می رن و شال مد رو به دلیل تنوع بالای محصولاتش و قیمت خوبی که دارن انتخاب می کنن.

شعبه یاسوج شال مد:

رسیدیم به شهر زیبا و باصفای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از سرسبزترین شهرهای ایران زمین که هواش به دلیل اینکه در دامنه دنا قرار گرفته بسیار خنک و سرده. خانم ها در این شهر استایلی فوق العاده زیبا و رنگارنگ دارن. لباس های محلی که هم خیلی گرون هستن و هم زیبا و جذاب، اکثر خانم ها برای شرکت توی مهمونی های رسمی مثل عروسی از لباس های محلیشون استفاده می کنن حجاب در این شهر برای خانم ها خیلی مهمه و با استفاده از روسری هایی با قواره بزرگ ظاهری خاص به خودشون میدن. شعبه یاسوج شال مد یکی از بزرگترین فروشگاه ها برای خرید حضوری شال و روسری در این شهر زیبا هست که انواع شال و روسری با طرح های جذاب و منحصر به فرد در این فروشگاه دیده میشه و خرید رو می تونه برای خانم های یاسوجی و توریست های این شهر جذاب و خاص کنه.

شعبه لنگرود (گیلان) شال مد:

گیلان یکی از استان های ایران که در شمال کشور قرار داره و میشه گفت آسمون اونجا همیشه در حال بارش و آب و هوایی خنک داره سرسبزی و زیبایی های لنگرود که در گیلان قرار گرفته زبان زده و باید حتما به این استان سفر کرد تا لذت زیبایی های دنیا رو درک کرد. میشه گفت اکثر مخاطبای شال مد در شمال کشور از سمت گیلان و لنگرود بودن که همین موضوع باعث شد تا شعبه لنگرود شال مد افتتاح بشه. تنوع محصولات و کیفیت بی نظیر اون ها باعث شد تا خانم هایی هم که شال مد رو نمی شناختن جذب این فروشگاه بشن و با قیمت های بی نظیر خریدی لذت بخش داشته باشن. فروش انواع روسری لاکچری تو این این شهر بیشتر به چشم میخوره و مخاطبای زیادتری داره.

شعبه سقز (کردستان) شال مد: 

سقز یکی از قدیمی ترین شهرهای استان کردستان که آب و هوای معتدل و سردی داره خانم ها در این شهر بیشتر از شال و روسری های پشمی و گرم استفاده می کنن زمستون در این شهر به طرز عجیبی برف میباره که نیاز تا با خرید شال و روسری پاییزه و زمستانی و لباس های ضخیم و پشمی در مقابل سرما از خودشون محافظت کنن به همین دلیل سقز شعبه شال مد شال و روسری های گرم و مناسب رو عرضه می کنه تا خانم ها پوششی مناسب داشته باشن. تنوع در فروشگاه شال مد شعبع سقز بسیار بالا و دیدینی هست که با یک بار دیدن به راحتی می تونید خرید خوبی تجربه کنید.

شعبه زنجان و ابهر شال مد:

ابهر یکی از شهرهای پر جمعیت استان زنجان که ما تصمیم گرفتیم شعبه ابهر شال مد و شعبه زنجان شال مد رو افتتاح کنیم تا خانم ها به راحتی بتونن خرید حضوری شال و روسری رو از شال مد تجربه کنن. در شهر ابهر آب و هوا معتدل و بارون زیاد می باره حتی در تابستون هم بارش در این شهر دیده می شه به همین خاطر شال نخی و روسری های خنک در فصل تابستان و شال پاییز و زمستانی در فصل زمستان به صورت روتین به فروش می رسه. در شهرهای زنجان خانم ها به استایل خودشون خیلی توجه می کنن و علاقه ی زیادی به خرید شال و روسری لاکچری و طرح دار دارن تا ظاهر جذاب خودشون رو کامل کنن.

خرید حضوری یا خرید اینترنتی

خانم های زیادی هستن که ترجیح می دن خرید حضوری شال و روسری داشته باشن که اون ها رو روی سرشون تست کنن و از اینکه به چهرشون میاد مطمئن بشن اما برخی خانم ها هم ترجیح می دن تو هزینه رفت و آمدشون و زمانی که باید بزارن برای رفتن به فروشگاه ها صرفه جویی کنن و به دنبال فروشگاه هایی می گردن که خرید اینترنتی شال و روسری داشته باشن. هر دو گروه کارای درستی انجام میدن ولی باید فروشگاهی رو انتخاب کنن که هم تنوع بالایی داشته باشه و هم کیفیت و قیمتی مناسب به خاطر همینه که اکثرا فروشگاه برند شال مد رو انتخاب می کنن تا بتونن با قیمتی مناسب شال و روسری برند خریداری کنن.

برای خرید حضوری شال و روسری شعبه هایی که فعلا افتتاح شده رو برای شما نام بردیم و توضیح دادیم تو این فروشگاه ها علاوه بر شال و روسری می تونید اکسسوری مو هم خریداری کنید. زیباترین اکسسوری ها مثل: کلیپس سر، کش سر، گیره مو، تل سر، طلق حجاب و … رو می تونید با کیفیتی عالی بخرید. تنوع تو این محصولات به حدی بالا هست که هر خانمی با هر سلیقه ای می تونه انتخاب خاص خودش رو داشته باشه.

برای خرید اینترنتی معتبرترین فروشگاه ها، وب سایت دارن که مشتری هاشون هم خریدی راحت داشته باشن و برای جلب اعتماد کاربران بهترین راه داشتن وب سایت، که کاربر بتونه همه ی محصولات رو مشاهده کنه و بهترین زمان رو برای خودش در نظر بگیره که محصول به دستش برسه. شال مد هم برای راحتی شما عزیزان سال هاست که فروشگاه اینترنتی خودش رو راه اندازی کرده تا بهتر بتونید خرید غیر حضوری داشته باشید و حتی می تونید نظر بقیه کاربران که قبلا از شال مد خرید کردن رو هم بخونید تا راحت تر تصمیم بگیرید و بهترین خرید خودتون رو انجام بدید.