دریافت نمایندگی شال و روسری شال مد

بهترین فرصت برای داشتن یک کسب و کار با درآمد و شرایط عالی

اگر مغازه دارید یا میتوانید اجاره کنید حتما ویدئو بالا را تا انتها ببینید میخوام یک پیشنهاد با سرمایه گذاری خیلی کم، و حاشیه سود بالا، با تضمین فروش و بدون ریسک بهتون بدیم.

اول میخوام خیلی خلاصه نوع همکاری و شرایط اعطای نمایندگی شال مد را خدمتتون بگم. شال مد 365 روز سال محصولات مغازه شما را تامین میکند و شما نماینده عزیز با فروش محصولات حاشیه سود 60 الی 70 درصدی خواهید داشت.

هر محصولی هم که به هر دلیلی فروش نرفت به شال مد بر میگردونید و با محصولات پر فروش یا محصولات جدید عوض میکنید. حاشیه سود نمایندگی های شال مد بسته به متراژ مغازه و جمعیت شهر ماهیانه 20 الی 70 میلیون تومان سود و درآمد خالص هستش.

– راحتی و عدم دغدغه تامین محصول
– آموزش استخدام پرسنل و سیستم سازی
– مشاوره رایگان و حرفه ای راه اندازی مغازه
-مشاوره جهت انتخاب موقعیت فروشگاه

– سرمایه گذاری کم و منطقی
– حاشیه سود خیلی زیاد و سریع
– کاملا بدون ریسک
– دوران خاک خوری به مراتب کمتر

– تیم پشتیبانی حرفه ای
– تبیلغات حرفه ای توسط تیم مارکتینگ
– آموزش رایگان مدیریت کسب و کار
– آموزش رایگان به پرسنل مغازه شما

– امکان داشتن بیشتر از 2 شعبه
– شراکت و آشنایی با برترین کارآفرینان ایران
– شراکت با بهترین فروشگاه شال ایران
-تضمین فروش کالا

برای مشاهده جزییات هر قسمت بر روی آن کلیک کنید

اول خدمتتان بگیم چرا برای کسب و کار باید شال و روسری را انتخاب کنید. شال و روسری اصلی ترین پوشش خانم ها و دختر خانم هاست و استفاده و خرید اون بایدیه.

دوم اینکه شال و روسری سایزبندی ندارد و مثل لباس های دیگر به دلیل ناقصی سایز استوک نمیشود و دپو و انبار نمیشود.

سوم اینکه شال و روسری تاریخ انقضا ندارد و شما از این بابت هم مشکلی ندارید. و برای فروش هر محصول هر چقدر که زمان نیاز باشه را دارید.

چهارمم اینکه شال و روسری جاگیر نیستش و شما با یک مغازه 20 متری میتوانید حداقل 200 الی 300 مدل شال و روسری برای نمایش به مشتریانتون داشته باشید و خیلی مزایای دیگه که شال و روسری را از بقیه کسب و کارها ممتاز تر میکند.

پس شال و روسری نسبت به سرمایه گذاری و درآمد از خیلی صنف های خدماتی، غذایی و تخصصی و فنی، مهندسی دیگه خیلی خیلی بهتره و نسبت به سرمایه گذاری و حاشیه سود اصلا با هیچ کسب و کاری قابل قیاس نیست.

تفاوت و مزایای شال مد

 

شال مد تضمین قیمت داره : شال مد به عنوان تامین کننده و تولید کننده و وارد کننده دست اول، تضمین بهترین قیمت دارد. یعنی هم به نماینده و هم به مصرف کننده تضمین میدیم که هیچ محصولی رو حتی مشابهش رو هیچ جای دیگه ارزون تر پیدا نکنند.

قیمت محصولات شال مد برای مصرف کننده حداقل 30 الی 60 درصد ارزان تر از شال و روسری فروشی های دیگر می باشد. چندتا از محصولات شال مد رو به همراه قیمت نماینده و مصرف کننده هم براتون میزاریم. هیچ تامین کننده ای در ایران توانایی رقابت با قیمت های شال مد را به هیچ عنوان ندارد.

تضمین فروش و درآمد نماینده ها : شال مد به عنوان معتبرترین تامین کننده شال و روسری در ایران، فروش محصولاتش را توسط نماینده ها و شعب تضمین می کند. یعنی هر محصولی به هر دلیلی، بعد از گذشت هر زمانی و هر چند مدلی که باشد، اگر در مغازه نماینده به فروش نرسد، نماینده به راحتی میتواند محصول را به شال مد مرجوع کند و با محصولات پرفروشی که تجربش را داشته یا محصولات جدید شال مد عوض کنه. یعنی شما نماینده محترم به هیچ عنوان در فروشگاه خود محصول استوک و بنجل نخواهید داشت و به انبار هم نیازی ندارید.

هیچ شرکت و تولید کننده ای در ایران محصولات خود را با تضمین فروش و مرجوعی بدون قید و شرط، نمیتواند ارائه کند.

حاشیه سود عالی شال مد، برای نمایندگی ها : نماینده های محترم شال مد روی هر محصول حاشیه سود 70 درصدی دارند.

برای مثال اگر قیمت محصولی برای نماینده 30 هزار تومان باشد، قیمت فروش نماینده به مصرف کننده 51 هزار تومان می باشد. یعنی 70 درصد سود خالص معادل با 21 هزار تومان.

کمتر کسب و کاری در ایران و کل دنیا همچین حاشیه سودی برای صاحب کسب و کار دارد.

عکاسی و ژورنال تمامی محصولات : همانطور که میدانید تولید محتوا و عکاسی مهمترین و سخت ترین قسمت یک بیزینسه.

شال مد با استدیوی مجهزی که دارد، از تمامی محصولات خود، به صورت حرفه ای عکاسی، فیلم برداری و تولید محتوا میکند. و تمامی تصاویر را در اختیار نمایندگی های خود قرار میدهد. یعنی شما نماینده عزیز برای مدیریت شبکات اجتماعی خود، هیچ کار سختی ندارید و صرفا تصاویر محصولات را داخل اینستاگرام شعبه خودتون آپلود میکنید تا مشتریانتان بتوانند همیشه عکس محصولات فروشگاه شما را به راحتی ببینند و اینگونه فروشتان هم افزایش پیدا میکند و یک ویترین شبانه روزی با سوشال یا همان شبکات اجتماعی خودتان مثل اینستاگرام، تلگرام و … خواهید داشت.

تبلیغات 360 درجه رایگان برای نماینده : سایت شال مد بهترین و پر بازدید ترین سایت صنف خودش در ایران هست و در تمامی کلمات مربوط به شال و روسری در صفحه اول گوگل نمایش داره.

هر کدام از نمایندگی ها یک صفحه اختصاصی در سایت شال مد دارند که روزانه بازدید کننده های زیادی دارد و این موضوع میزان فروش نمایندگی ها را به شدت افزایش میدهد.

همینطور شعب نماینده ها به طور مداوم در کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات و… شال مد معرفی میشوند.

جدا از این، شال مد با رزومه و تخصصی که در تبلیغات دارد. حداقل ماهیانه 10 میلیون تومان تبلیغات دیجیتال هر کدام از شعب را به صورت کاملا رایگان انجام میدهد. تبلیغات دیجیتال شامل اینستاگرام، تلگرام، تبلیغات کیلیکی و نیتیو، ریپورتاژ خبری، گوگل ادورز، تبلیغات ویدئویی در آپارات و … میشود.

یعنی شعبه و مغازه شما به غیر از مشتری های رهگذر و حضوری، مشتری ها و فروش حضوری و غیر حضوری زیادی از تبلیغات حرفه ای شال مد خواهد داشت.

آموزش های تخصصی و علمی کسب و کار به صورت رایگان : شال مد به صورت مداوم به تمامی نماینده های خود آموزش های تخصصی مربوط به کسب و کار مانند تبلیغات و بازاریابی، سیستم سازی و مدیریت کسب و کار، منابع انسانی و… را میدهد که شما نماینده عزیز بتوانید اصولی تر و حرفه ای تر شعبه خود را مدیریت نمایید و در آمد خود را بیشتر کنید. همچنین به شما سیستم سازی اصولی را آموزش میدهیم تا با آزاد شدن زمان خود بتوانید دو یا چند شعبه دیگر شال مد را به نام خود ثبت کنید یا هر کسب و کار دیگری هم به درآمد های خود اضافه کنید. شال مد صرفا برای امرار معاش نیست و نمایندگانی که به دنبال امرار معاش هستند در مصاحبه و آزمون شال مد قبول نخواهند شد. شال مد برای تمامی نماینده های خود اعتبار ، درآمد و ثروت بیش از حد را میخواهد.

معتبرترین در ایران : شال مد جزو هلدینگ پارس می باشد و شرکت های دیگه ما شامل کارخانه پوشاک تن جامه که بزرگترین تولید کننده پوشاک تریکو ایران هستش. آکادمی بین المللی هنر پارس که بزرگترین و حرفه ای ترین مجموعه آموزشی پوشاک ایران می باشد و دو شعبه در تهران میدان انقلاب و کرج منطقه عظیمیه دارد. انتشارات پارس دوک، شال مد و چندین شرکت موفق و معتبر دیگر برای شال مد می باشد. همچنین موسس و خالق و مدیر عامل شال مد و هلدینگ پارس، جناب آقای محمد مهدی پدرام هستند که جزو بزرگترین کارآفرینان ایران می باشند و نام ایشان را میتوانید گوگل کنید و رزومه تمامی شرکت ها را مطالعه و بررسی بفرمایید. همچنین جناب آقای محمد مهدی پدرام نویسنده چندین کتاب در زمینه کسب و کار و تجارت و پوشاک می باشند و آخرین کتاب ایشان به نام بایدهای راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی میباشد، که مطالعه آن برای صاحب هر کسب و کاری واجب می باشد.

دریافت نمایندگی شال مد مزایای خیلی زیادی دارد که در این صفحه برخی از مزایا را توضیح دادیم. شرایط فعلی اعطای نمایندگی شال مد یک فرصت عالی و بینظیره و ظرفیت تعداد نمایندگی هایی که اعطا میکنیم خیلی محدوده. پس به هیچ عنوان این فرصت را از دست ندهید و  صاحب امتیاز یک کسب و کار حرفه ای و نمایندگی شال مد در شهر خودتان شوید.

محصولات شال مد

شال مد همیشه بالغ بر 300 مدل شال و روسری داره و هر دو هفته یکبار، حداقل 40 مدل محصول جدید با رنگبندی به کالکشن محصولات اضافه میشه. میخوام یک مثال بزنم موضوع براتون واضح تر شه : اگر یک خانم (مشتری احتمالی) از 80 درصد محصولات شال مد خوشش نیاد و نپسنده، اون 20 درصد دیگه محصولات، بالغ بر 60 مدل محصول میشه.

 هیچ برند و تولید کننده ای تو ایران توانایی رقابت با تنوع محصولات شال مد رو نداره.

گارانتی بی قید و شرط محصولات :

تضمین کیفیت و گارنتی بی قید و شرط محصولات شال مد : تمامی محصولات شال مد 6 ماه گارانتی بی قید و شرط دارند، یعنی به هر دلیلی هر اتفاقی برای محصول رخ دهد، به راحتی و بدون هیچ پرسشی محصول را از مشتری پس میگیریم و مجدد یک محصول دیگر تقدیم مشتری می کنیم.

هیچ برند و تامین کننده شال و روسری در ایران، حتی با قیمت های چند برابری محصولاتش نسبت به شال مد، توانایی گارانتی محصولات خودش را ندارد، اونم بدون قید و شرط.

نحوه محاسبه درآمد و سود فروشگاه شال و روسری در هر شهر

میخوام یک فرمول خیلی علمی و دقیق بهتون بگم که به راحتی در هر شهری که هستید بتوانید حاشیه سود خرید و فروش شال و روسری را محاسبه کنید.

ایران کشوریه که در همه شهرهاش، جمعیت خانم ها و آقایانش یکسانه. یعنی تو هر شهر تقریبا 50 درصد جمعیت بانوان و 50 درصد جمعیت خانم ها هستند.

چرخه خرید شال و روسری در سال، 10 عدده. یعنی هر خانم در طول یک سال( نه در طول یک ماه) در طول سال میانگین 10 عدد شال یا روسری برای استفاده های مختلف روزانه و مجالس و… خریداری میکند. بعضی خانم ها بیشتر میخرند و بعضی کمتر، ولی میانگین دقیق و آماری و علمی خرید ، 10 عدد شال و روسری در سال هستش .

این یعنی شما در هر شهری که باشید، جمعیت شهرتون را تقسیم بر 2 کنید که جمعیت خانم های شهر شما به دست بیاد. بعدش، تعداد جمعیت خانم های شهرتون رو ضربدر 10 کنید، تا تعداد شال و روسری هایی که در طول سال در شهر شما خریداری میشود را به دست بیاورید.

یک مثال هم براتون بزنم : فرض کنید جمعیت کل شهر شما 150 هزار نفره ، این یعنی 75 هزار نفر از این جمعیت، خانم ها هستند. حالا تعداد خانم ها را باید ضربدر 10 عدد شال یا روسری کنید. که پاسخ میشود 750 هزار عدد محصول . یعنی در طول سال 750 هزار عدد شال و روسری توسط خانم های شهر شما خریداری و استفاده میشود.

شال مد با اینکه قیمتهاش خیلی اکونومی و ارزانه، از فروش هر محصول حداقل20 هزار تومان سود، برای صاحب شعبه و نمایندگی دارد. پس باید 750 هزار عدد شال و روسری را ضربدر 20 هزار تومان کنید، که پاسخ میشه 15 میلیارد تومان حاشیه سود خالص فروش شال و روسری یک شهر 150 هزار نفری یا شهر شما.

 اگه شما فقط 10 درصد این مبلغ و سهم بازار شهر خودتون را داشته باشید، باز هم عدد زیادیه. که البته با محصولات و مزایای شال مد به راحتی میتوانید، سهم خیلی خیلی بیشتری از بازار شهر خودتان را داشته باشید و شال مد این موضوع و درآمد شما را 100 درصد تضمین  میکند.

یک آمار خیلی جالب هم بهتون بدم. طبق آمار و اطلاعات دقیق اتحادیه پوشاک ،گمرک، اتحادیه خرازی و وزارت صنعت و معدن سالیانه 36 هزار میلیارد تومان مبلغ سود خرید و فروش شال و روسری در ایران هستش.

ایران کشوریه که در همه شهرهاش، جمعیت خانم ها و آقایانش یکسانه. یعنی تو هر شهر تقریبا 50 درصد جمعیت بانوان و 50 درصد جمعیت خانم ها هستند.

چرخه خرید شال و روسری در سال، 10 عدده. یعنی هر خانم در طول یک سال( نه در طول یک ماه) در طول سال میانگین 10 عدد شال یا روسری برای استفاده های مختلف روزانه و مجالس و… خریداری میکند. بعضی خانم ها بیشتر میخرند و بعضی کمتر، ولی میانگین دقیق و آماری و علمی خرید ، 10 عدد شال و روسری در سال هستش .

شرایط دریافت نمایندگی از شال مد

هوش مدیریتی، هوش هیجانی و اشتیاق به آموزش و سواد تجاریه متقاضی دریافت نمایندگی، برای شال مد خیلی مهمه. و تمامی متقاضیان دریافت نمایندگی باید در مصاحبه و آزمون حضوری شال مد مورد قبول واقع شوند. پس قبل از انتخاب شال مد توسط شما متقاضی عزیز، شما باید توسط شال مد تایید و انتخاب شوید. 

 تمامی شعب شال مد در سراسر کشور، دکور مشابه دارند. یک دکور به شدت شیک، کاربردی و خوش قیمت. این دکور شامل سقف کاذب با نور زرد | دیوار ها کاغذ دیواری یا رنگ قرمز مات و کف فروشگاه هم لمینت یا پارکت عسلی رنگ هستش. که نماینده میبایست این دکور را در فروشگاه خود اجرا کند.

هزینه اجرای  دکور بسته به متراژ و شرایط مغازه نماینده 20 الی 30 میلیون تومان خواهد شد. که نمانده میبایست بلافاصله بعد از عقد قرارداد، شروع به انجام دکور مغازه خود نماید.

متقاضی دریافت نمایندگی میبایست وسایل لازمه یک مغازه را تامین کند. این وسایل برای هر مغازه و فروشگاه و کسب و کاری واجب و بایدی هستش.

هزینه اجرای  دکور بسته به متراژ و شرایط مغازه نماینده 20 الی 30 میلیون تومان خواهد شد. که نمانده میبایست بلافاصله بعد از عقد قرارداد، شروع به انجام دکور مغازه خود نماید.

 حق امتیاز استفاده از نام تجاری شال مد تنها مبلغ 50 میلیون تومان است. شما به شال مد صرفا همین مبلغ را پرداخت میکنید و پرداختی دیگری به شال مد ندارید. این مبلغ هم تماما خرج مغازه و فروشگاه شما میشود. خرج هایی مانند تبلیغات و برندینگ، طراحی صفحه سایت، پروموشن ها و جشنواره ها و… . 

شما تو فروشگاهتون فقط باید محصولات شال مد را داشته باشید و به هیچ عنوان از محصولات دیگه عرضه نکنید. شال مد به راحتی با تنوع خیلی بالا از شال و روسری ها که تو پیج و وب سایتمونم میتونید مشاهده کنید، تامین محصولاتتونو تضمین میکنه.

درخواست نمایندگی شالمد

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

امروزه در بسیاری از کشور های اسلامی استفاده از شال و روسری یکی از ملزومات پوشش بانوان می باشد. بسیاری از بانوان مسلمان نیز در کشورهای مختلف از پوشش روسری و شال استفاده می نمایند.کاربران مسلمان زیادی علاقه مند به استفاده از مدل های مختلف شال و روسری برند هستند. امروزه برند های مختلف تولید کننده شال و روسری در سراسر جهان فعالیت دارند. بسیاری از این برند ها دارای نمایندگی شال و روسری در کشور ها و شهرهای مختلف هستند. اصولا برند هایی که دارای نمایندگی هستند، جزو پرفروش ترین کمپانی ها محسوب می شوند. امروزه برخی برندها توانسته اند محبوبیت زیادی در بین کاربران داشته باشند. این برند ها به دلیل همین محبوبیت دارای نمایندگی های زیادی در کشور ها و شهر های مختلف هستند. کاربرانی که علاقه مند به خرید انواع شال و روسری برند هستند می توانند به آسانی با مراجعه به این نمایندگی ها نسبت به خرید شال و روسری مورد نظر خود اقدام نمایند.

داشتن نمایندگی یک برند بزرگ مثل شالمد مزایای فراوانی دارد که از جمله میتوان به کاهش هزینه های تبلیغات اشاره کرد چون برند اصلی یعنی شالمد تبلیغات را برای توسعه تمام نمایندگی ها انجام میدهد شما نیاز به تولید محتوا، عکاسی و تبلیغات ندارید. گارانتی محصول و فروش تنها در نمایندگی های شالمد ارائه میشود و نمونه ای در داخل کشور ندارد

شرایط دریافت نمایندگی شال و روسری:

برای دریافت نمایندگی شال و روسری شالمد باید قوانین خاصی رعایت شود. در ادامه سعی داریم به بررسی یک سری از شرایط دریافت نمایندگی شال و روسری بپردازیم:

1) کاربرانی که در مراکز استان ها و یا شهرستان های بزرگ و کوچک  زندگی می کنند، می تواند نسبت به دریافت نمایندگی شال و روسری اقدام نمایند. 

3) یکی دیگر از نکات مهمی که برای دریافت نمایندگی شال و روسری الزامی می باشد، عدم وجود سایر نمایندگی های این برند در نزدیکی شعبه مورر نظر است.

4) از جمله دیگر نکات مهمی که برای دریافت نمایندگی مورد توجه می باشد موقعیت فروشگاه است. عموما پیشنهاد می شود که مکان فروشگاه در داخل مجتع های تجاری،خیابان های اصلی و پرتردد باشد.

5) عموما فروشگاه هایی که به عنوان نمایندگی شالمد خاصی فعالیت می کنند لازم است که دکوراسیونی مطابق با المان های همان برند داشته باشند. برای طراحی و دکوراسیون فروشگاه، باید شخص متقاضی هزینه ها را پرداخت کند و هیچ هزینه ای در این قبال متوجه شالمد نمی باشد.

6) عموما کمپانی های شال و روسری بصورت جینی جنسهای مورد نظر را به نمایندگی شال و روسری ارسال می کنند. نمایندگی ها باید دارای انبار برای قرار دادن اجناس باشند. کلیه اجنسا شالمد قابلیت مرجوعی دارد

7) اصولا کمپانی های مختلف برای تایم محدودی با نمایندگی ها کار می کنند. عموما مدت زمان قرار داد هر نمایندگی چیزی بین 1 تا 3 سال می باشد. در صورتی که نمایندگی طی تایم قرار داد کار خود را به بهترین نحوه انجام داده باشد، کمپانی بار دیگر قرار داد خود را تمدید می کند. در صورت وجود هر نوع خلافی در مدت مذکور، کمپانی این حق را دارد که قرار داد خود را لغو نماید.

8) یکی دیگر از نکات مهم در هنگام دریافت نمایندگی، داشتن جواز کسب می باشد. در واقع متقاضی دریافت نمایندگی یا باید از قبل جواز کسب داشته باشد، یا در طی دریافت نمایندگی نسبت به گرفتن جواز کسب اقدام نماید.

معرفی نمایندگی های شال و روسری:

اصولا برندهای مختلف در کشور ها و شهرهای مختلف دارای نمایندگی می باشند تا کاربران بتوانند به آسانی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایند. در ادامه سعی داریم به معرفی چند برند معتبر که دارای نمایندگی شال و روسری هستند بپردازیم:

برند لمیز: شال و روسری برند لمیز یکی از خوش قیمت ترین انواع شال و روسری می باشد. این برند توانسته طی سالیان داراز نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید. نمایندگی شال و روسری برند لمیز نیز آماده ارائه جدید ترین تولیدات برند لمیز به مشتریان می باشد. یکی از مدل های پرفروش این برند، انواع شال و روسری دور دوز می باشد که با توجه به کیفیت بالای که دارد، نسبت به سایر برند ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب تولیدات این برند، می توان به طرح های جذاب شال و روسری آن نیز اشاره نمود.

برند ماچو: ماچو یکی از برندهای برتر در بازار داخلی می باشد. نمایندگی شال و روسری ماچو یکی از پرفروش ترین نمایندگی ها در بازار است. تولیدات این برند هم نظر کاربرانی که علاقه مند به مدل های اسپرت هستند را جلب می نمایند و هم نظر کاربرانی که به دنبال مدل های خاص و مجلسی می باشند. از بین مدل های مختلف تولیدات برند ماچو، روسری های ابریشمی و شال های قواره بزرگ جزو پرفروش ترین محصولات هستند. روسری های این کمپانی دارای بافت نرم و لطیف می باشند. طرح روسری و شال های تولیدی در برند ماچو، اصولا سه بعدی و دیجیتالی است. همین ویژگی سبب جذابیت تولیدات این کمپانی شده است.

برند توتو: برند توتو یکی از کمپانی های قدیمی در تولید انواع شال و روسری می باشد. تولیدات این کمپانی توانسته در بازار جدید نیز به یکی از رقبای اصلی بسیاری از برندهای دیگر تبدیل شود. جنس تولیدات این برند عموما نرم و لطیف می باشد. اصولا از طرح های جوان پسند در بیشتر تولیدات برند توتو استفاده می شود. از بین تولیدات مختلف این برند، روسری و شال های نخی از فروش بیشتری برخوردار هستند. تولیدات اسپرت این کمپانی نظر هر جوانی را به خود جلب می نماید. مدل های مجلسی تولید شده در این کمپانی نیز دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی می باشند.

برند شالمد:

شالمد به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی شال و روسری کشور با امکانات فوق العاده ای که برای نمایندگان خودش اختصاص داده نمایندگی انواع برند های داخلی و خارجی را در اختیار نماینده قرار میدهد

فرانچایز یکی از روش های توسعه کسب و کارهای مختلف از جمله حوزه پوشاک است. استفاده از فرانچایز پوشاک در بسیاری از برندهای معروف دنیا انجام می شود. این روش توسعه کسب و کار به عنوان مطمئن ترین روش در کل جهان شناخته شده است. در ادامه به تعریف فرانچایز و اهمیت آن در حوزه های مختلف پوشاک خواهیم پرداخت.

فرانچایز چیست؟

فرانچایز در یک تعریف کوتاه به معنی استفاده از حق امتیاز یک برند معروف است. به عنوان مثال در فرانچایز پوشاک که یک برند با نام و لوگو مشخص شده ای در کل جهان به محبوبیت و شناخت لازم رسیده است، حق امتیاز برند خود را به افراد و شرکت های مختلف اجاره می دهد.

فرد یا شرکتی که اقدام به خرید یا اجاره حق امتیاز کرده است، متناسب با حوزه فعالیت فرانچایز پوشاک و با تعیین یک سری قوانین شروع به فعالیت می کند. در کسب و کارهای فرانچایز مزیت های بسیار زیادی وجود دارد. از مهمترین این مزیت ها می توان به دردسرهای شروع کسب و کار اشاره کرد که در این روش به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مزایای فرانچایز پوشاک برای امتیاز گیرنده

پوشاک یکی از حوزه های پر رقیب به شمار می آید که دارای شاخه های مختلفی است. به همین دلیل شاهد فعالیت بسیاری از برندهای معروف به صورت فرانچایز هستیم. هر کدام از این برندها در دسته بندی های مختلفی از پوشاک توانسته اند با دادن حق امتیاز برند خود باعث گسترش کسب و کار خود در سطح وسیعی شوند.

دادن فرانچایز لباس مردانه، زنانه یا بچه گانه در هر کدام از برندهای مختلف پوشاک متناسب با قوانین برند متفاوت است. ولی در حالت کلی امتیازات و مزیت های قابل توجهی را برای امتیاز گیرنده به همراه دارد. در ادامه به مزیت های کلی فرانچایز پوشاک اشاره خواهیم کرد.

  • در فرانچایز پوشاک یا حوزه های دیگر، تمام هزینه های فروش بر عهده صاحب امتیاز برند است. به همین دلیل یک راه عالی برای گسترش کسب و کار به شمار می آید.
  • پوشاک یک حوزه پر رقیب است و کسانی که به صورت فرانچایز شروع به فعالیت می کنند احتمال شکست آنها بسیار کم است.
  • در راه اندازی فرانچایز پوشاک تمام هزینه های مربوط به آموزش و راه اندازی کسب و کار بر عهده ی دارنده ی حق امتیاز برند است.
  • شخص یا شرکت امتیاز گیرنده در این روش با اسرار و تکنیک های تجاری برند به صورت کامل آشنا می شود.

معایب فرانچایز برای طرفین قرارداد فرانچایز

گفتیم که پوشاک یک حوزه پر رقیب است و گرفتن فرانچایز لباس مزایای بسیار زیادی را برای امتیاز گیرنده و حتی صاحب برند دارد. ولی در مقابل بعضی از شرایط نیز وجود دارد که در شرایط مختلف به عنوان معایب این نوع از فعالیت شناخته می شود.

معایب فرانچایز برای امتیاز گیرنده

در هنگام گرفتن فرانچایز تمام قوانین مربوط به نحوه چیدمان فروشگاه و فروش نوع جنس را صاحب برند مشخص می کند. یعنی در واقع گیرنده امتیاز هیچ کنترلی روی این قسمت از کسب و کار خود را ندارد.

با توجه به قراردادی که در ابتدای کار فرانچایز پوشاک بسته می شود، امتیاز گیرنده باید مبلغی را به صاحب برند پرداخت کند. در بعضی از موارد حتی امتیاز گیرنده درصدی از سود فروش خود را نیز به باید صاحب برند پرداخت می کند.

معایب فرانچایز برای صاحب برند پوشاک

یکی از مشکلاتی که ممکن است در فرانچایزهای مختلف پوشاک مثل فرانچایز شال و روسری یا لباس ایجاد شود، رعایت نکردن کیفیت در محصولات است. در این صورت صاحب برند دچار ضرر خواهد شد و حتی اعتبار برند نیز خدشه دار می شود.

فاش کردن اسرار برند توسط امتیاز گیرنده به رقبا نیز یکی دیگر از معایب این کار است. مثلا در یک فرانچایز شال و روسری که یکی از حوزه های فعال پوشاک در کشور است، امتیاز گیرنده می تواند تمام اسرار موجود در برند که مربوط به زمان تخفیفات، نحوه چیدمان و دیزاین فروشگاه و سایر مسائل را به سایر افراد بازگو کند.

برندهای حوزه پوشاک از دیزاین های مخصوص به خود برای نمایش محصولات خود استفاده می کنند. در فرانچایز پوشاک احتمال بالا بودن هزینه آموزش و خدمات مربوط به دیزاین و کمک به امتیاز گیرنده در بعضی از مواقع بالا می باشد. در چنین شرایطی صاحب برند در ابتدای کار مجبور به پرداخت هزینه های زیادی است.

تفاوت فرانچایز با نمایندگی در حوزه پوشاک

در داخل کشور کلمه فرانچایز به ویژه فرانچایز لباس یا پوشاک در شاخه های مختلف کمتر شنیده شده است. بسیاری از مراکز و شرکت های بزرگ در دادن نمایندگی فعالیت کرده اند. برای بسیاری از ما نیز کلمه نمایندگی آشناتر بوده است. در ادامه به تفاوت های بین نمایندگی و فرانچایز خواهیم پرداخت. فرانچایز به معنی انتقال امتیاز است و مالکیت آن همچنان در اختیار صاحب برند می باشد. در نمایندگی مالکیت کسب و کار با صاحب برند نیست و یک نوع وکالت به شمار می آید.

در فرانچایز پوشاک یا هر حوزه دیگری صاحب برند یک نظارت فعال روی شعبه فرانچایز دارد. در صورتی که در نمایندگی، نظارت حالت منفعلانه دارد. در کسب و کار فرانچایز، صاحب برند در بسیاری از قوانین فروشگاه مثل ساعات کاری پرسنل و نحوه انجام فعالیت دخالت می کند. در نمایندگی تعیین نحوه انجام کار و ساعات کاری را خود صاحب نمایندگی مشخص می کند و صاحب برند دخالتی در آن ندارد.

فرانچایز پوشاک در دسته بندی های مختلف مورد توجه افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. چون شروع یک کسب و کار از صفر مشکلات و ریسک های بالایی را به همراه دارد. در استفاده از فرانچایز، شما از حق امتیاز یک برند معروف برای کسب درآمد و گسترش مشتریان خود استفاده می کنید. یعنی در واقع مرحله ایجاد اعتماد سازی در مشتریان وجود ندارد و مستقیما وارد مرحله کسب درآمد و سود می شود.

فرانچایز لباس یا فرانچایز شال و روسری در حوزه پوشاک می تواند یک ایده کسب و کاری بسیار خوب برای بسیاری از برندهای ایرانی باشد.  این مدل از کسب و کار در کشور ما شناخت بالایی نداشته و برندی آن را به صورت اصولی به کار نبرده است. ولی با گسترش کسب و کارها در آینده می توان شاهد اجرا شدن آن بود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اطلاع از تخفیف‌های شالمد
نشانی
نمادهای شالمد
خانه