نمایندگی شال و روسری قائم شهر شال مد

آدرس: مازندران، قائم شهر، خیابان ساری، مجتمع دریای نور پلاک B10 فروشگاه شال مد

ساعات فعالیت شعبه:

۹ الی 21

شماره‌های تماس:

نمایندگی قائم شهر شال مد با مدیریت جناب آقای مهدی علیزاده گنجی در سال 1401 به مجموعه شال مد اضافه شد. از همین امروز به این شعبه  مراجعه کنید وجدیدترین محصولات شالمد رو با 6 ماه گارانتی خریداری نمایید.

قائمشهر یکی از شهرهای شمال کشور که بسیار زیبا و سرسبز می باشد از سال 1401 در دسته نمایندگی های برند شال مد جای گرفت و خانم ها می توانند برای خرید شال در قائمشهر به نمایندگی بزرگ شال مد رفته تا بهترین و زیباترین مدل شال و روسری را برای خود تهیه کنند.

قائم‌شهر از پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران و مرکز شهرستان قائم‌شهر است که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و قبل از انقلاب ۱۳۵۷ آن را شاهی می‌نامیدند. اکثر مردم در این شهر قومیت طبری دارند و زبان گفتاری آن ها مازندرانی می باشد.

جمعیت شهرستان قائم‌شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۳۰۹٬۱۹۹ نفر است، که ۲۱۵٬۲۸۰ نفر در مناطق شهری و ۹۳٬۹۱۹ در نقاط روستایی ساکن هستند که نیمی از این جمعیت را خانم ها تشکیل داده اند که برای داشتن پوششی اسلامی به خرید شال و روسری نیاز دارند. این شهر توریستی سالیان پذیرای قومیت های مختلف ایران و افراد توریست از کشورهای مختلف دنیا می باشد به همین دلیل برند شال مد تصمیم گرفت تا یکی از بهترین و بزرگترین نمایندگی های خود را در این شهر افتتاح کند تا بانوان بتوانند با تنوع بسیاری که در این فروشگاه می باشد به روزترین مدل های شال و روسری را با توجه به نوع استایل و سبک و سلیقه خود خریداری کنند.

این شعبه در مازندران، قائم شهر، خیابان ساری، مجتمع دریای نور پلاک B10 فروشگاه شال مد واقع شده است.به این محدوده که نزدیک شوید به راحتی تابلو شال مد را ملاحضه خواهید کرد و به سرعت با استقبال گرم یکی از نمایندگان برند شال مد در این مورد خطه بسیار دوست داشتنی و سرسبز قائمشهر روبرو می شوید.

ساعات فعالیت شال مد نمایندگی نوشهر از ساعت 9 صبح الی 9 شب می باشد. که بانوان عزیز می توانند برای خرید شال در قائمشهر اقدام کنند و از محصولات متنوع شال و روسری دیدن فرماییند و بهترین خرید خود را انجام دهند

تنوع در شال و روسری قائمشهر نمایندگی شال مد

یکی از مهمترین موارد برای خرید شال در قائمشهر، تنوع بالا در محصولات می باشد بهتر است بدانید که محصولات شال مد تنوعی بالای 500 مدل در طرح، مدل و رنگ دارند و تمامی محصولات در رنگبندی کامل قرار دارند که مطابق با نیاز و نوع پوشش هر بانویی طراحی شده اند. این تنوع در تمام نمایندگی های شال مد در شهرهای مختلف وجود دارد و شال مد با توجه به جدیدترین و پرفروش ترین محصولات تولیدات خود را انجام می دهد تا بانوان بتوانند از شال و روسری های روز دنیا استفاده کنند.

کیفیت محصولات شال مد بسیار بالا می باشد و تمامی محصولات از متریالی درجه یک تولید می شوند چرا که نه تنها مدل و طرح می تواند استایل شما را زیبا کند بلکه کیفیت می توانید استایل شما را بی نقص نشان دهد و اینگونه می توانید در میان جمع آنگونه باشید که انتظار دارید. قیمت تمامی محصولات به گونه ای می باشد که هر خانمی با هر بودجه ای به راحتی بتواند آنچه را که می خواهد خریداری کند.

عدم محدودیت سنی یکی از مزیت های خرید از نمایندگی های شال مد می باشد اینگونه که هر خانمی با هر سنی می تواند آنچه که مناسب استایلش است را به راحتی با هر مدل و رنگی خریداری کند. حتی مادران عزیز نیز می توانند برای خرید شال و روسری بچه گانه شال مد را انتخاب کرده تا به روزترین و شیک ترین مدل های را برای فرزندان خود خریداری کنند.

 

روش های مختلف خرید شال و روسری در قائمشهر

برای خرید شال در قائمشهر می توانید علاوه بر خرید حضوری خرید اینترنتی را تجربه کنید تنها کافیست از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام و سایت معتبر برند شال مد اقدام کنید. با توجه به حضور بالای افراد در دنیای مجازی و تمایل بسیاری از مشتریان به خرید اینترنتی، برند شال مد در کنار راه اندازی نمایندگی های خود در شهرهای مختلف اقدام به راه اندازی پیج های اینستاگرامی این مراکز نیز کرده است. با استفاده از پیج اینستاگرامی می‌توان بدون هیچگونه محدودیت زمانی نسبت به موجودی محصولات، تخفیفات و فروش‌های ویژه آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کرد. در واقع خرید اینترنتی یکی از بهترین راه‌ها برای کسانی است که مشغله بالایی داشته و یا نمی توانند به صورت حضوری خرید کنند.

شما می توانید با عضویت در این شبکه اجتماعی از تخفیفات محصولات اطلاع کاملی داشته باشید و ابتدا و انتهای هر فصل به خرید شال تخفیف دار و روسری تخفیف دار که هر کدام در مدل های مختلفی هستند اقدام کنید و بهترین ها را با قیمتی فوق العاده خریداری کنید. انواع شال مجلسی، روسری طرح دار، روسری و شال ساده، مینی اسکارف ها و … را می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید.

خرید شال در قائمشهر نمایندگی برند شال مد

خرید شال و روسری از برند شال مد با توجه به تنوع بالا، دست بانوان را برای انتخاب یک محصول مناسب با نوع استایل یا موقعیت آب و هوایی باز گذاشته است. ولی بعضی شرایط مثل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی باعث می شود تا یک سری محصولات بیشتر از سایر نمونه‌ها مخاطب داشته باشند.

محصولات برند شال مد با بهترین متریال درجه یک تولید می شوند ولی برخلاف تصور قیمتی فوق العاده دارند و حتی با این قیمت های پایین باز هم در جشنواره های مختلف تخفیفی چشمگیر را شامل می شوند. یکی از مزیت های قابل توجه این فروشگاه این است که شما می توانید با دریافت کارت گارانتی روی محصولات آن ها را به مدت 6 ماه گارانتی بی قید و شرط کنید و با بروز هر مشکلی به تعویض محصول خود بپردازید. برای خرید شال در قائمشهر نیازی نیست که حتماً منتظر تخفیفات پایان فصل باشید. چون شرکت شال مد در تمام طول سال روی محصولات مختلف خود شرایط فروش ویژه را قرار داده است. این امر باعث می شود تا بتوان بهترین نمونه های شال و روسری را با اختلاف قیمتی بسیار مناسب خریداری کر