نمایندگی خرید شال و روسری اهواز شال مد

آدرس: اهواز‌‌، خیابان نادری، پاساژ کارون، طبقه زیرزمین راهرو چهار. پلاک1169

ساعت کاری:

صبح 9:30  تا 13:30
عصر 17:00 تا 23:00

شماره‌های تماس:

مننماینده اهواز

نمایندگی اهواز شال مد در سال 1400 به مجموعه شال مد اضافه شد. از همین امروز به این شعبه در پاساژ کارون مراجعه کنید و جدیدترین محصولات شالمد رو با 6 ماه گارانتی خریداری نمایید.

خرید شال و روسری در اهواز

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی برند شال مد. در این جا قصد داریم به ویژگی های شعب شال مد و اختصاصاً خرید شال در اهواز یکی از شعب شال مد بپردازیم تا راهنمای خوبی برای شما عزیزانی که قصد خرید حضوری شال و روسری را در این شهر دارید باشد. از طرفی هم با معرفی کامل تنها نمایندگی رسمی شال مد در اهواز آشنا می‌شویم تا شما با خیال راحت خرید اینترنتی و حضوری مطمئنی داشته باشید. علت احساس نیاز به داشتن شعبه‌ای در اهواز خود قابل توجه است. اما در ابتدا باید به پتانسیل های شهر بسیار دوست داشتنی اهواز بپردازیم.

شهر اهواز مرکز استان خوزستان است و در قلب این استان واقع شده است. مردم اهواز در تمام کشور و حتی کشورهای همسایه به خون گرمی شهرت دارند. کافیست یک بار برای سفر این شهر را انتخاب کنید تا دیگر مقصد همیشگی شما باشد . علی الخصوص در تعطیلات عید نوروز که این شهر پایتخت مهمان پذیری کشور می‌باشد. داشتن مردمی بسیار دوست داشتنی از یک سو و داشتن مشخصات توریستی بسیار غنی از سوی دیگر این شهر را خواستنی کرده است.

خوزستان دارای جاذبه های گردشگردی بسیار مشهوری مانند چغازنبیل، آبشار های شوشتر (سازه های آبی)، تالاب های هور العظیم در شادگان، منطقه آزاد و بازارهای ته لنجی آبادان و خرمشهر، رودخانه علی کله دزفول است.

و اما اهواز دلربا که به شهر پل ها مشهور است. اهواز با داشتن تعداد زیادی پل بر روی رودخانه کارون همیشه رکورد دار پل های خاورمیانه بوده است. از این پل ها می‌توان به پل کابلی، پل پنجم، پل فولاد، پل سفید، پل زیتون و پل نادری یاد کرد. همین پل بسیار زیبای نادری در اهواز است که شما را به سمت کامل ترین مجموعه شال و روسری، یعنی شعبه خرید شال در اهواز به صورت حضوری برند شال مد هدایت میکند.

شعبه شال مد در اهواز

از زمان گذشته یعنی در زمان پهلوی منطقه نادری قلب شهر اهواز و قلب تجارت در استان خوزستان بوده است. نادری دارای بافب غالب تجاری می‌باشد و بازار ها و پاساژهای بزرگ و اصلی این شهر در این نقطه هستند. مراکز خرید بسیار متنوع بازار امام (خیابان امام)، بازار 24 متری اهواز، بازار 30 متری اهواز، پاساژ کارون ، پاساژ قیصریه صدف، پاساژ کرامه ، امام ، سلمان فارسی ، بهبهانی ها ، ملاصدرا و … همگی در این نقطه از شهر دور هم جمع شده اند.

آدرس شعبه اهواز شال مد

از 4 طرف می‌توانید به پاساژ کارون تشریف بیاورید. چه از سمت امانیه با پل نادری، از چهار راه آبادان، از سمت چهار راه زند و یا بازار سی متری می‌توانید به سمت چهار راه نادری حرکت کنید، با کوچک‌ترین سؤال پاساژ کارون را به شما با دست نشان می دهند.

پس آدرس خرید شال در اهواز به صورت حضوری: خیابان نادری، پاساژ کارون، طبقه زیر همکف راهرو چهار پلاک 1169 خوش آمدید.

شعبه حضوری شال مد در دستان بسیار پر قدرت و با تجربه و با سلیقه آقای قاسم عباسی قرار دارد. شما می‌توانید با قرار گرفتن در محیطی بسیار امن و مطمئن با خیال راحت انواع شال و روسری را به هم ست کرده تا جایی که به خرید خود مطمئن شوید. در همین هنگام حتماً از تخصص دوست عزیزمان آقای قاسم عباسی استفاده کنید به این دلیل ایشان سابقه بسیار درخشانی در فروش انواع شال و روسری با تنوع و مد روز داشته اند.

ظرفیت کاری و فروش روسری و شال در اهواز

پس از ارسال تعداد بسیار زیادی از پاکت های پستی حاوی شال و روسری به سم استان خوزستان متوجه این شدیم که این استان مردمی بسیار خوش سلیقه دارد که به پوشش و لباس خود بسیار اهمیت میدهند. از طرفی هم بیان کردیم که تعداد توریست ها داخلی و خارجی مخصوصاً کشور عراق در این استان و خصوصاً شهر اهواز قابل توجه است. بر آن شدیم تا با احداث یک نمایندگی و اعطا آن به شخصی با سلیقه، کمک بزرگی به شما عزیزان کرده باشیم. اولاً برای خرید اینترتی شال و روسری در استان خوزستان مرسوله های شما از اهواز ارسال میگردد که این باعث صرفه جویی زیادی در هزینه و در زمان برای شما می گردید.

از طرفی خرید شال در اهواز به راحتی صورت می گیرد و علاقه مندانی که دوست داشتند قبل از خرید روسری و شال آن را اول سر کنند و در صورت ست شدن آن با لباس شان و اطمینان خاطر از کیفیت کالا سپس اقدام به خرید کنند با افتتاح این شعبه خرید برایشان راحت تر و لذت بخش تر شده است. که باز هم افتتاح شعبه جدید اهواز برای ما و شما کارگشا بود. انواع شال ساده و نخی، شال مجلسی، شال طرح دار، روسری مجلسی، روسری ترکمن، روسری پاییزه و نخی و … را می توانید در این شعبع با تنوع بسیار بالا مشاهده و اقدام به خریدی هوشمندانه و منحصر به فرد کنید.

مطمئن باشید وقتی که از شعبه اهواز شال مد دیدن فرمایید متوجه تفاوت شال مد با غیر خواهید شد. تمام شعب شال مد غنی شده از آخرین مد های روز در صنعت پوشاک شال و روسری می‌باشد. سعی بر آن بوده که هر شال و روسری که در ویترین شعبه حضوری تهران و یا کالکشن شال و روسری سایت شال مد می‌بینید را در تمام شعب مخصوصاً شعبه اهواز موجود کنیم.

چرا شعبه اهواز شال مد ؟

سؤال جالب است. چرا ما اهواز را هدف گرفتیم و بسیار به کیفیت اقلام در فروشگاه شال مد اهواز اهمیت می دهیم.

جلوتر از اماکن تاریخی و جاذبه های توریستی . گردشگری اهواز و خوزستان گفتیم اما این تمام ماجرا نیست. اهواز با داشتن صنایع بسیار زیادی هدف تمام کشور قرار گرفته است. اگر نمی دانید ما می گوییم شما قضاوت کنید. داشتن صنایع بزرگی هم چون شرکت فولاد خوزستان و اکسین، شرکت ملی حفاری و شرکت نفت، پتروشیمی اهواز ، شرکت نورد و لوله سازی اهواز،  و بسیار شرکت های نفتی کره ای چینی ژاپنی و روسی در این دیار قرار دارند. خوب نتیجه آن این است که تعداد زایدی افراد با خانواده به سمت این منطقه یعنی شهر اهواز سرازیر می شوند. از طرفی هم جواری این شهر با کشور عراق باعث افزایش کیفیت تجارت در این شهر و استان شده است که نیمی از جمعیت را بانوان تشیل می دهند که آن ها نیز نیاز به خرید شال در اهواز را دارند.

خوب این خود کافی است تا ما توجه ویژه ای به این مرکز استان داشته باشیم تا هم خرید حضوری شال و روسری برای شما میسر باشد و هم خرید اینترنتی روسری و شال شما از برند شال مد با صرفه جویی بالایی از لحاظ زمانی و هزینه ریالی در ارسال برای ما و شما مد نظر باشد.