جدیدترین محصولات

خرید روسری ترک

امروزه بسیاری از خانم های شیک پوش به دنبال خرید روسری ترک با طرح ها و جنس های عالی هستند. این جنس روسری ها را می توانید با برندهای متفاوتی در بازار پیدا کنید که قیمتی نسبتا بالا دارند و دارای رنگ بندی و مدل های مختلف می باشند که همواره از استقبال بی نظیر بانوان برخوردار هستند. کیفیت پارچه های ترک آنقدری بالا است که اکثر خانم ها ترجیح می دهند برای خرید آن ها اقدام کنند چرا که این روسری ها می توانند عمر طولانی داشته باشند همچنین مدل های آن ها از خط مد خارج نمی شود.

برندهای روسری ترک متنوع هستند که به طور کل همه ی آن ها دارای کیفیت از نوع پارچه و دوخت و زیبایی در طرح و مدل هستند. الیاف به کار رفته در اکثر روسری های ترک نخ می باشد و این موضوع دلیل محکمی برای خرید آن ها محسوب می شود چرا که این نوع الیاف را می توانید در هر زمان و هر فصلی استفاده کنید و از آسیب دیدگی موهای خود توسط شال و روسری جلوگیری کنید زیرا الیاف نخ عبور و مرور هوا را میسر می کند و از ایجاد رطوبت مو جلوگیری میکند در نتیجه موهای شما همیشه سالم و لطیف می مانند.

الیاف نخ پنبه رتبه ای بالا در فروش را به خود اختصاص داده است و با قیمتی خوبی که دارد اکثر بانوان به دنبال خرید آن ها هستند. روسری های ترک با طرح های باشکوه و زیبایی که دارند می توانند تاثیر بسزایی در خوش استایلی بانوان بگذارند و مهمتر از هر چیزی کیفیت و بادوام بودن روسری ترک می تواند نظر هر خانمی را به خود جلب کند. روسری های ترک دخترانه و زنانه به علت جنس لطیف و نرمی که دارند می توانند آیتمی مناسب برای استفاده در مهمانی ها و حتی استفاده روزمره باشند چرا که از خستگی سر و گردن شما جلوگیری می کنند و وزنی بسیار سبک دارند.

روسری ترک را می توانید در بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. اکثر فروشگاه های شال و روسری به علت استقبال بانوان از این مدل روسری ها اقدام به خرید آن ها به صورت مستقیم از کشور ترکیه می کنند. متریال به کار رفته در این نوع روسری ها بسیار با کیفیت بوده و همین موضوع باعث پر فروش بودن آن ها شده است.

با رونق بازار پوشاک ایران مخصوصا در حوزه روسری بسیاری هنوز براین باورند که طرح های خارجی از جمله ترک موردپسند تر می باشد. طرح های روسری ترک در تفاوت با مدل های ایرانی را می توان از مهمترین جهت یعنی کیفیت پارچه روسری متمایز کرد. در روسری های ایرانی معمولا طرح های الگویی و پرفروش مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد ولی در طرح های ترک کیفیت پارچه روسری مد نظر بوده که با خرید روسری ترک می توانید این تفاوت را احساس کنید. برای مثال در طرح روسری نخی ترک کیفیت، نرمی و لطافت پارچه به وضوح قابل مشاهده می باشد. طرح بندی در روسری های ترک بیشتر ساده بوده  ولی در عین حال بسیار شیک و زیبا هستند.

چرا شال و روسری ترک

شال و روسری ترک با توجه به کیفیت بهتر نسبت به شال و رورسری‌های ایرانی و دارا بودن طرح و رنگ‌های بیشتر و البته قیمت ارزان‌تر نسبت به برند‌های خارجی پای خود را در بازار سفت کرده‌اند و باعث شده‌اند تا مغازه داران در سراسر کشور به خرید شال و روسری از ترکیه تمایل نشان دهند و درخواست‌های خرید عمده این شال و روسری بیشتر از همیشه شود.

پر فروش ترین شال و روسری‌های ترکی

کیفیت شال و روسری های ترک زبان زده همه بانوان است و بانوان شیک پوش میدانند این شال ها و روسری ها با طرح‌های جذاب و باور نکردنی موجود هستند

اما این روسری ها کدام اند؟

شال‌های پرطرفدار ترک کدام اند؟

همه شال‌ها و روسری های گفته شده در سایت شال مد با قیمتی باور نکردی جهت خرید تک و عمده موجود هستند فروشگاه شال مد به دلیل واردات مستقیم انواع شال و روسری از ترکیه تواسنته است تا قیمت محصولات خود را به طرز باور نکردنی پایین بیاورد تا همه افراد بتوانند از شال و روسری با کیفیت بهره مند شوند

شال و روسری برند ترکیه

کشور ترکیه نیز مانند ایران برندهای معتبری در حال تولید انواع شال و روسری با کیفیت هستند که باید در هنگام خرید تک یا خرید عمده روسری از ترکیه با انواع آنان آشنا باشید که عبارت‌اند از:

  • برند آکر aker

برند آکر

برند آکر یکی از برندهای مطرح در زمینه لباس و روسری در کشور ترکیه است که توسط دیوید آکر پایه گذاری شده است شال و روسری آکر که با قیمتی نسبتاً بالا ولی کیفیت فوق العاذده ارزه میشوند یکی از برندهای پرطرفدار برای بانوان ایرانی است.

  •  برند سارار sarar

برند سرار

برند سارار را می‌توان پیشگام صنعت مد و پوشاک ترکیه دانست این برند که توسط عبدالرحمن سارار از یک مغازه کوچک آغاز شد در حال حاضر توانسته است با فعالیت‌های متفاوت در صنعت پوشاک زنانه و مردانه تواسنته است طرفداران زیادی حتی در ایران جذب کند.

  • برند سوفتل softel

برند سوفتل شاید از برندهای مطرح در ترکیه نباشد اما با قیمت اقتصادی و کیفیت مناسب توانسته است خریداران عمده روسری ترکیه‌ای و بیشتر بانوان را ترغیب نماید.

  • برند آس گلد asgoldas

برند آس گلد asgoldas 

شاید اگر در بازار بگردید دیده باشید که بسیاری از فروشگاه‌ها شال و روسری های آسگلداس را موجود دارند و حتی خود را نمایندگی این برند معرفی می‌کنند اما باید بدانید که این برند به طور رسمی هیچ نمایندگی در ایران ندارد اما شالمد به عنوان وراد کننده اختصاصی شال و روسری برند آسگلداس فعالیت می‌کند.

  • برند واکو vakko‌

برند واکو

برند واکو یکی از برندهای گران قیمت برای شال و روسری می‌باشد که با توجه به جنس‌های ابریشم شال و روسری واکو، این برند برای مراسمات عروسی و مهمانی های خاص بسیار خوب است.

  • برند کوکو coco

برند کوکو یکی از شناخته شده ترین برندهای بازار ایران است که با قیمتی استثنایی می‌توانید از فروشگاه شالمد خریداری نمائید.

تا اینجا با انواع برند شال و روسری ترکی آشنا شدید اما موضوعی که مهم است آیا خرید عمده روسری از ترکیه امکان پذیر است؟ آیا برای هر خرید نیاز به سفر تا ترکیه است؟

خرید روسری ترک

امروزه روسری های ترکمنی مورد توجه بسیار از خانم های ایرانی قرار گرفته است. این روسری که از آن به عنوان چارقد ترکمنی هم یاد می شود در قواره های بزرگ و با ریشه هایی در حاشیه با طرح گل گلی به بازار ارائه می شود.  شما با خرید روسری ترکمن اینترنتی به راحتی می توانند این روسری زیبا و سنتی را داشته باشند. این روسری زیبا پوشش زنان ترکمن بوده که با استقبال عمومی مواجه شده است و به عنوان یک روسری شیک و سنتی در بین زنان ایرانی طرفدار دارد.

از ویژگی های مهم این روسری می توان به نخی بودن آن اشاره کرد که موجب  می شود تا از روی سر سر نخورد. خریداران تهرانی با خرید روسری ترکمن در تهران می توانند این روسری ها را به راحتی تهیه کنند.

خرید شال و روسری ترک عمده

یکی از سوالات پرتکرار این است که کدام طرح از روسری های ترک پرفروش تر می باشند. می توان به ترتیب انواع روسری های ترک پرفروش را به شرح زیر ذکر کرد: روسری های نخی، روسری های حریر، روسری های ابریشمی، روسری های ساتن، روسری های ساتن ابریشمی و روسری های ژاگارد. در این بین طرح روسری حریر و نخی از استقبال بیشتری برخوردار بوده و با خرید روسری ترک عمده می توانید از تخفیف مناسبی بهرمند شوید.

خرید روسری ترک

فروش روسری ترک با استقبال بسیاری از خانم های ایرانی مواجه شده است. باید بدانید که برندهای مطرح طرح های شال و روسری ترک عبارتند از: روسری های برند استک، روسری های برند اکر، روسری های برند اس گلد اس، روسری های برند سینم می باشد.

در واقع بیشتر مرکز پخش روسری سعی می کنند تا از این برندها عرضه نمایند زیرا کیفیت بالا و قیمت مناسب در این برندها است. برای دیدن طرح ها و مدل های جدید شال و روسری ترک می توانید به سایت شال مد مراجعه کنید. از جمله طرح های زیبا و جدید روسری های ترک می توان به طرح های ترک مروارید دوز، طرح های ترک فندی، طرح های ترک طرح طاووس، طرح های ترک بته جغه ای و طرح های توپی اشاره کرد. کشور ترکیه یکی از کشورهای موفق در صنعت پوشاک بوده و هرساله این کشور صادرات عظیمی به دیگر نقاط جهان دارد. صنعت شال و روسری ترکیه در همه جای دنیا به شدت دارای طرفدار می باشد.

راهنمای خرید روسری ترک

اگر با دقت نگاهی به اجناس موجود در بازار بیاندازیم می­بینیم که در کنار اجناس تولید داخلی، کالا های تولید شده از کشور های خارجی نیز در بازار موجود است. این کالا ها می­توانند وسایلی مانند پارچه ،لباس، روسری، ظروف و وسایل منزل و… باشند. یکی از همین کالا های وارداتی روسری­ های تولیدی از کشور ترکیه است که در کشور ما نسبت به کیفیت، طرح، مدل و رنگ در بازار به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. هر چند که در کشور عزیزمان دارای صنایع نساجی قوی و کارخانه ­های خوبی در زمینه این گونه تولیدات داریم اما متاسفانه به دلیل تبلیغات نادرست و ضعیف نیمی از سهم خرید بازارهای ما را کشور های همسایه به دست آورده‌ اند و بیشترین خرید­ ها با نام برند های کشور های خارجی صورت می­گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را تا حدودی با انواع روسری­ های ترک آشنا کنیم و به بررسی تفاوت آن­ ها با روسری­ های ایرانی بپردازیم .

روسری ترک

 علت خرید روسری ترک در بازار ایران  چیست؟

قبل از این که به معرفی انواع روسری­ های ترک بپردازیم بهتر است علل خرید روسری ترک را در بازار ایران جستجو کنیم. از آنجا که روسری­ ترک دارای طرح ­هایی متنوع و زیبا هستند و همچنین کیفیت بالای پارچه روسری سبب شده است که بیشتر مورد استقبال مردم قرار بگیرد. روسری ترک نیز مانند انواع روسر های ایرانی دارای قواره بندی مختلفی است اما بیشترین خرید روسری­ های ترک ازسایز 120 و 140 سانتی­متر است. در بازار فروش روسری ترک به علت داشتن سطح کیفیت مطلوب از نظر رنگ و جنس پارچه بیشترین محبوبیت را در بین مردم کسب کرده است. در تولید روسری ایرانی تولید کنندگان بیشتر هدف خود را طرح، رنگ و زیبایی روسری قرار می­دهند و کمتر به جنس و کیفیت کار توجه می­کنند.

این در حالی است که تولید کنندگان روسری ترک در درجه اول کیفیت کار برایشان با اهمیت است و به جنس الیاف و نخ به کار رفته در روسری بسیار حساس هستند. سپس در مراحل بعدی به ترکیب بندی و هماهنگی رنگ ­ها و طرح ­های روسری می­پردازند. امروز در بازار داخلی رقابت سختی در بین فروش روسری نخی داخلی و روسری ترک قرار دارد این روسری­ ها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات بیشترین سهم خرید از سوی مغازه داران را به خود اختصاص داده است. همچنین از آنجا که زیبایی روسری و هماهنگی آن با دیگر لباس ­ها نشان دهنده شیک پوشی و خوش سلیقگی یک خانم محسوب می­شود لذا بانوان در خرید آن بسیار با دقت عمل می‌کنند.

روسری ترک

ویژگی یک روسری ترک باکیفیت چیست؟

خانم­ ها در انتخاب یک روسری ترک با رنگ بندی متنوع و طرح­ های جذاب بسیار سخت گیرانه عمل می­کنند، زیرا تثیر بسیارزیادی در زیبایی و شیک پوشی خانم ­ها دارد. روسری ترک با ارائه طرح­ های دلخواه به مشتریان خود و کیفیت بسیار بالای الیاف پارچه­ی روسری سبب جذب خانم ­های خوش سلیقه برای انتخاب این روسری  ­ها می­شود. یکی از آیت م­هایی که سبب پرفروش شدن محصولات ترک در بازار داخلی شده است طرح­ های ساده و شیکی است که به سادگی برای ست شدن در کنار دیگر پوشش ­ها به کار می­رود. امروزه با پیشرفت صفحات مجازی مانند اینستا و یادگیری انواع نحوه بستن روسری در این صفحات بیشتر از هر وقت دیگری بانوان برای جذاب و شیک پوش‌ تر دیده شدن ترغیب شده‌اند. روسری­ های ترک با دارا بودن جنس لطیف و بسیار نرم در جنس نخی می­تواند انتخابی مناسب برای دختران کم سن و سال و زنان باشد. این روسری­ ها در انواع سایزهای مختلف 90، 120 ،140 و… تولید می­شود که بسته به نوع سلیقه­ ی مشتریان و مکانی که قرار است این روسری مورد استفاده قرار گیرد انتخاب­ ها متنوع است. گاهاً از روسری­ های ترک نیز مانند دیگر اکسوری­ ها برای زیباسازی استایل مورد استفاده قرار می­گیرد مانند؛ روسری ­های کوچکی که به عنوان دستمال گردن استفاده می­شود.

روسری ترک

تشخیص روسری ترک اصلی از تقلبی

از آنجا که روسری­ های ترک همواره جز روسری ­های­ پرطرفدار و مورد علاقه مردم هستند پس احتمالا دست کاری در بین اجناس و تقلب برند های معتبر در این روسری ­ها زیاد است. این روز ها تمامی اجناس از انواع لباس­ ها گرفته تا چیز های دیگر دارای نامی برای خود هستند این نام یا به اصطلاح برند برای رسیدن به جایگاهی که مورد استقبال مردم قرار گیرد و یک برند ممتاز و معروف شود باید سالیان متمادی در حوزه تولید و فروش این محصولات فعالیت فوق العاده و موثری داشته باشد. نام تجاری یک محصول هویت و اعتبار یک محصول است که برخی افراد با سواستفاده گری خود از این نام استفاده می­کنند و جنس­های بی کیفیت خود را با همان برند وارد بازار می­کنند و متاسفانه افراد کم اطلاع نیز آن‌ ها را با قیمت­ های گزافی به جای جنس اصل خریداری می­کنند. اما از آنجا که نقطه قوت و برتری روسری­ های ترک مترال مرغوب و کیفیت مناسب پارچه با طرح های بسیار عالی است جنس تقلبی این روسری‌ ها با برند اصلی ­­آن­ ها کاملا متفاوت است و اگر کمی به مترال پارچه روسری دقت کنیم سریع متوجه اصل یا تقلبی بودن آن خواهیم شد. برای تشخیص جنس اصل و اورجینال روسری­ های ترک به نام برند محصول در کنار روسری دقت کنید. همه­ی برند های معتبر برای معرفی بهتر کالای خود و اطمینان خاطر به مشتریان نام تجاری برند خود  را در کنار محصول بر روی لوگوی آن درج می­کنند.

روسری ترک

خرید روسری ترک به صورت انلاین 

امروزه در بازار های داخلی شرکت­ هایی تاسیس شده‌ اند که دارای فعالیت تجاری واردات روسری و اجناس ترک هستند. این شرکت ­ها با قرار داد هایی که طی سفر های خود به کشور ترکیه ثبت کرده‌اند و خرید اجناسی مانند روسری­ های ترک به صورت عمده سبب واردات این اجناس به بازار داخلی شده و این اجناس را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بازار پخش می­کنند. این وارد کنندگان دارای یک سری نمایندگی­ معتبر جهت فروش محصولات ترک در بازار هستند. این نمایندگی‌ ها محصولات خود را به صورت مستقیم و خرید حضوری به فروش می­رسانند و یا از طریق صفحات مجازی مانند اینستاگرام، وب سایت­ ها و برخی اپیکیشن ­ها اقدام به فروش محصولات خود  می­کنند. برای خرید اجناس ترک از طریق اپلیکشن­ های آنلاین و دیگر روش ­­ها باید بسیار محتاط عمل کرد و نسبت به فروشگاه عرضه کننده محصولات اطمینان خاطر کامل پیدا کرد. زیرا برخی از سایت ­های متقلب اجناس بی کیفیت را به مشتریان خود به جای جنس ­های با کیفیت می­فروشند. برای خرید روسری­ های ترک به صورت عمده باید با شرکت ­هایی که به صورت نمایندگی فعالیت می­کنند ارتباط برقرار کنید زیرا خرید از نمایندگی معتبر سبب می­شود که شما نسبت به اعتبار اجناسی که خریداری می‌کنید اطمینان حاصل کنید . مجموعه شال مد وارد کننده مستقیم انواع برند های روسری ترک در ایران میباشد و شما مشتریان عزیز میتوانید با اطمینان خاطر همراه با ضمانت کیفیت و اصالت کالا خرید خود را ثبت کنید.

روسری ترک

ویژگی روسری ابریشمی ترک چیست؟

روسری ابریشمی یکی از پرفروش­ترین روسری­ های ترک است که در ایران بسیار رواج دارد، این نوع روسری به دلیل بافت ابریشمی و لطیفی که دارد بیشتر در مجالس استفاده می­شود. روسری ابریشمی در ایران نیز تولید می­شود اما تفاوت بین روسری ابریشمی ترک و ایرانی از لحاظ کیفیت جنس و نخ و همچنین کاربردی که در تولید ­آن­ ها به کار می­رود بسیار متفاوت است. روسری­ های ابریشمی ترک نسبت به روسری ­های ایرانی از لحاظ  بافت تار و پود دارای برتری نسبی است اما از نظر رنگ بندی و طرح­ تا حدودی در یک سطح هستند. از برند­های روسری ابریشمی ترک که در ایران فعالیت می­کنند می­توانند به روسری ­های لیمز، اکر و سینم اشاره کرد.

روسری ترک

انواع طرح­های روسری­های ترک 

روسری­ های ترک با دارا بودن کیفیت بالا دارای طرح­های بسیار جذاب و باشکوهی هستند که نظر هر بانوی شیک پوشی را به خود جلب می­کنند از جمله طرح­های مطرح روسری­های ترک می­توان به طرح طاوس، مروارید دوزی، پلنگی، طرح بته جقه، طرح­های آبرنگی، ابر و باد و … اشاره کرد. از جنس­های پرفروش روسری ­های ترک می­توان به جنس نخی، ابریشمی و حریر اشاره کرد. این روسری­ها با سایزهای مختلف مناسب پوشیدن در هر فصلی هستند و به دلیل زیبایی و رنگ­های تلفیقی که در آن­ها به کار رفته است ظاهری آراسته و شیک را به خانم­ها می­دهد. از روسری­های حریر بیشتر برای مجالس خاص و عروسی­ها استفاده می­کنند .

روسری ترک

خرید اینترنتی روسری های ترک از فروشگاه اینترنتی شال مد

حتما در نظر داشته باشید برای خرید روسری های ترک باید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده این محصولات را تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی شال مد سابقه چند ساله در زمینه تولید و فروش البسه را دارد. همچنین محصولات وارداتی را نیز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها وارد کشور مینماید به همین دلیل قیمت تمام شده تمامی محصولات بسیار بسیار مناسب بوده و قابل رقابت با تمامی مراکز میباشد. علاوه بر تضمین قیمت، فروشگاه ما تمامی محصولات را تضمین کیفیت و اصالت نیز میکند. پس با خیالی راحت از شال مد شال و روسری خود را تهیه نمایید.

خرید اینترنتی شال و روسری ترک

سال های زیادی است که شال و روسری ترک جزو کالاهای لاکچری و باکیفیت محسوب می شود و البته با قیمت گرانی هم باید آن را تهیه کرد، حالا این سوال پیش می آید که آیا روسری ترک با این قیمت ارزش خرید دارد؟ بله چون کیفیت بالای آن، رنگ های جذاب و خاص و همچنین عمر طولانی شال و روسری ها باعث می شود که همه خانم های خوش سلیقه و سخت پسند به خرید روسری ترک راغب شوند.

خرید روسری از ترکیه

به نظر شما روسری ترک از کجا بخرم؟ خوب در حال حاضر کشور عزیزمان ایران در زمینه تولید شال و روسری پیشرفت زیادی داشته و می توان گفت طرح های آن نیز در حد شال  و روسری های ترک می باشد و تولید کننده های ایرانی هم تمام تلاش خود را برای اینکه محصولاتشان هم تراز با شال و روسری های ترک باشد انجام می دهند و البته همانطور که می دانید همه توانایی سفر به ترکیه و خرید روسری از ترکیه را ندارند، پس چه باید کرد؟ پیشنهاد میدهم اگر شما هم جزو طرفداران شال و روسری های ترک هستید می توانید انواع مختلفی از آن را در فروشگاه های اینترنتی ببینید، مقایسه کنید، بپسندید و بخرید.

روسری ترک

چگونه یک شال یا روسری با کیفیت را تهیه کنیم؟

گفتیم که این محصول یکی از محبوب‌ترین محصولات در بین بانوان می‌باشد، اگر این خرید با اطلاعات کافی نباشد، ممکن است محصولی بی کیفیت نصیبمان شود در ادامه ویژگی‌ های یک شال با کیفیت را بررسی می‌کنیم؛

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید یک شال یا روسری باید به آن توجه کرد این است که این محصول سر نخورد، راحت باشد و نیاز نباشد که هر بار آن را مرتب کنیم. اولین چیزی که هنگام خرید این محصول به چشم می‌خورد  طرح و رنگ آن است، طرح‌ های سنتی یا به اصطلاح بته جقه دار برای بانوانی که مسن هستند مناسب بوده و طرح‌ های چهار خانه و چاپی بیشتر متناسب بانوان جوان‌ترهستند، طرح‌های تک رنگ اکثرا نخی بوده و تنوع بسیار زیادی دارند.

تنوع در طرح و رنگ مزایا و معایب خود را دارد، یکی از مزایای آن این است که همه افراد در هر سلیقه‌ ای می‌توانند شال مورد نظر خود را تهیه کنند و از معایب آن می‌توان به دشواری خرید اشاره کرد، دانستن ویژگی‌ ها و مشخصات یک طرح این امکان را به ما می‌دهد که خرید بهتر و راحتی داشته باشیم.

روسری ترک

طرح‌ های سنتی و بته چقه دار و گل دار یکی از طرح‌ هایی است که در بانوان مسن محبوبیت بیشتری به خود اختصاص داده است. طرح‌ های چهار‌خانه و کوبیسم و چاپی از جمله طرح‌ هایی است که در بین بانوان جوانترطرفدار دارد و طرح‌ های یک رنگ معمولا نخی بوده و همه افراد از این طرح نیز  استقبال می‌کنند.

هنگام خرید یک شال یا روسری باید به ویژگی‌ های ظاهری آن توجه کنیم، شال نباید زدگی داشته باشد یا این که نخ کش شده باشد، لک داشته  و جا‌به‌جایی چاپ داشته باشد، بهتراست هنگام خرید شال و روسری حتما راحتی خود را مد نظر قرار دهید تا مد روز بودن آن. بسته بندی شیک و زیبا از جمله نکاتی است که بسیار پر اهمیت می‌باشد. اگر برای دوستانتان کادو می‌گیرید حتما از فروشنده قول بگیرید که محصول را تعویض کند تا اگرخرید مطابق نظر دوستانتان نبود آن‌ را تعویض‌ کنند.

جنس شال و روسری از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، تولید کنندگان پارچه، شال و روسری چند جنس را مد نظر قرار می‌دهند، اولین جنسی که مورد بررسی قرار می‌گیرد جنس نخی است، این جنس از خانواده پارچه‌ های پنبه‌ ای بوده و قابل شست و شو است، سر نمی‌خورد، به راحتی اتو شده و به دلیل عبور گرما از خود مناسب فصل تابستان می‌باشد.

جنس حریر، جنسی نازک، خنک، لخت و لطیف است که به دلیل  کیفیت بسیار زیاد نخی که در آن به کار رفته است ‌گران‌تر است، معمولا  روسری حریر بیشتر از شال مورد استفاده قرار می‌گیرد، این نوع روسری و شال بیشتر از جنس نخی سر می‌خورد و نیاز است که هر بار آن را روی سر مرتب کرد که بسیار طاقت‌فرسا است.

جنس ساتن، براق است و پشتش مات است و سطح صافی داشته و بیشتر در روسری‌ های مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این جنس از جنس ابریشمی ارزان‌‌تر است.

جنس ابریشمی، برای چهار فصل استفاده می‌شود، کم‌تر چروک شده و سبک و لطیف است و مقاومت بیشتری نسبت به جنس‌ های دیگر دارد، از این نوع  جنس نیز در روسری‌ های مجلسی استفاده می‌کنند و نسبت به بقیه جنس‌ ها  گران‌تر است.

تاثیر رنگ پوست وچشم در انتخاب شال و روسری

همان طور که می‌دانید، هنگام خرید شال و روسری تنوع بسیار زیادی از جمله رنگ و طرح، جنس، برند و…وجود دارد. برای این که بتوانید خرید راحت و آسانی داشته باشید بهتر است که به رنگ پوست خود نیز دقت کنید. انتخاب شال بر اساس رنگ پوست علاوه بر این که  باعث می‌شود شما خرید راحتی داشته باشید موجب می‌شود که شال یا روسری انتخاب کنید که جلوه‌ی بیشتری داشته و شما را زیبا‌تر نشان دهد.

اگررنگ پوست شما گرم است بهتراست که از رنگ‌ های گرم استفاده کنید، رنگ‌ های گرم شامل؛ نارنجی، قرمز، قهوه‌ ای، زرد و… هستند که بسیار متناسب با پوست‌ های گرم هستند. اگر رنگ پوستتان سرد است بهتر است از رنگ‌ های سرد شامل؛ بنفش، سبز، صورتی و… استفاده کنید و در شال‌ های با ترکیب چند رنگ بهتر است رنگ غالب شالتان  سرد باشد.

افراد با رنگ پوست خنثی می‌توانند هر نوع رنگی که می‌خواهند استفاده کنند، این نوع رنگ پوست می‌تواند انواع ترکیب رنگ‌ ها را در انتخاب شال خود استفاده کند. شاید نتوانید رنگ پوست سرد و گرم را تشخیص دهید، در این صورت می‌توانید به رنگ طبیعی پوست خودتان توجه کنید. افرادی که رنگ پوست روشن دارند می‌توانند از رنگ‌ های گرم یعنی قرمز، قهوه‌ ای، نارنجی و… استفاده کنند و این رنگ‌ ها بسیار متناسب این نوع پوست هستند.

روسری ترک

 

جدول محتوا
مطالب دیگر مجله شالمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اطلاع از تخفیف‌های شالمد
سبد خرید
خانه
0 محصول سبد خرید