جدیدترین محصولات
مقنعه ی دانشجویی

خرید مقنعه ی دانشجویی با قیمت مناسب

یکی از مهمترین پوشش هایی که بیشتر خانم ها برای رفتن به دانشگاه، محیط کار و … باید داشته باشند مقنعه می باشد. مقنعه ی دانشجویی یکی از مقنعه های مناسبی است که شما برای مراجعه به بسیاری از مکان ها می توانید استفاده کنید. دقت داشته باشید که شما زمان خرید هر نوع مقنعه دانشجویی باید به خوبی در مورد کیفیت و ساختار آن اطمینان خاطر به دست آورید. در گذشته مقنعه های دانشجویی تنها یک مدل داشتند، اما باید بدانید که امروزه مدل ها و اندازه های متنوعی از مقنعه ها را طراحی می کنند که هر یک از آن‌ها جذابیت خاصی دارند.

مقنعه دانشجویی یکی از کاربردی ترین نمونه های مقنعه است که دارای ظاهری کاملاً ساده بوده و در موقعیت های رسمی و آموزشی به کار می رود. یکی از مهمترین مواردی که در کشور ما جزء قوانین رسمی پوششی برای بانوان است، کاربرد انواع مقنعه در مکان های آموزشی و اداری است. دانشگاهها یکی از محیط های مهمی هستند که قانون استفاده از مقنعه در آن برای خانم ها الزامی است. تفاوت کلی مقنعه با شال و روسری در این است که قسمت زیر چانه آن بسته است و همین امر باعث راحتی استفاده از آن می شود.

کاربرد مقنعه دانشجویی در مکان های آموزشی باعث می شود تا رعایت حجاب اسلامی که یکی از الزامات است به راحتی و درستی انجام شود. امروزه تنوع طرح و مدل در مقنعه ها بیشتر از گذشته شده است. این امر باعث می شود تا افراد متناسب با سلیقه و شرایط خود از مدل مناسب استفاده کنند. در ادامه به بررسی کامل مقنعه و نمونه های عرضه آن در بازار می پردازیم.

برای استفاده از انواع مقنعه ی دانشجویی باید به خوبی در مورد رنگ بندی آن‌ها و همچنین مدلی که دارند اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این صورت می توانید با استایل خود مقنعه را هماهنگ کنید و یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. فروشگاه شال مد انواع مقنعه های دانشجویی، مقنعه ی مجلسی، ست چادر نماز و مقنعه به همراه آستین، بهترین مدل چادر برای افراد لاغر و … را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید یکی از انواع مقنعه های مناسب و پوشش های مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت به صرفه از فروشگاه شال مد خریداری کنید.

مقنعه ی دانشجویی

 

خرید انواع مقنعه ی دانشجویی

مدل های چانه دار مقنعه دانشجویی از جمله مدل هایی بوده اند که در گذشته طرفداران زیادی داشتند. اما باید بدانید که امروزه دیگر از این مدل ها استفاده زیادی نمی کنند. مدل های متنوع مقنعه ها که هر یک از آن‌ها در دهه های متنوع طراحی شده اند را می توانید بر اساس نوع استایل خود خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. رنگ بندی مقنعه یکی از مهمترین نکاتی می باشد که شما زمان خریدرای انواع مقنعه دانشجویی باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

 توجه نمایید که رنگ های مقنعه ها با یکدیگر متفاوت است و هر یک از آن‌ها را باید برای هماهنگی استایل های متنوع خود خریداری کنید. برخی از مقنعه هایی که دارای کش هستند باید بدانید بیشتر برای دختران دانش آموز طراحی می شوند. شما باید به عنوان مقنعه دانشجویی یکی از آن‌ها که ساختار مناسب تری دارند را انتخاب کنید. اگر شما می خواهید همراه با هر یک از استایل های خود یکی از انواع مقنعه ها با رنگ بندی های متنوع را انتخاب کنید، می توانید بین مدل های مختلف هر یک که برای جذابیت استایل تان مناسب تر هستند را استفاده نمایید.

خرید مقنعه همانند سایر پوشش های زنانه از بین انواع مدل های محصولی صورت می گیرد. شاید در سالیان گذشته در این حد تنوع رنگ و مدل را در مقنعه نداشتیم. ولی با ایجاد مانتوهای رنگی از رنگ های متنوع در مقنعه ها نیز استفاده شد. مقنعه ها به صورت کلی و از لحاظ مدل در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

مقنعه ی دانشجویی

  • مقنعه های چانه دار
  • مقنعه دانشجویی یا پفی
  • انواع مدل های مقنعه مجلسی
  • مقنعه های کراواتی
  • مقنعه های مدل لبنانی یا عربی

مقنعه ی دانشجویی متداول ترین نوع مقنعه است که در بسیاری از محیط های اداری و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. دوخت این مدل از مقنعه نیز بسیار ساده است و کمترین جزئیات را در طراحی خود نسبت به سایر مدل ها دارد. تنها تغییری که می توان در این مقنعه ایجاد کرد، استفاده از رنگ های مختلف آن است. رسمی ترین رنگ های این دسته بندی از مقنعه، مشکی و سرمه ای است که معمولاً بیشترین کاربرد و استفاده را دارند.

مقنعه ی دانشجویی

 

بهترین جنس مقنعه

یکی از موارد مهمی که باعث محبوبیت بالای مقنعه ی دانشجویی شده است، جنس به کار رفته در آن است. جنس نخی در تمام فصل های سال به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. چون در هوای گرم و سرد سال باعث ایجاد تعادل دما در بدن و خنک ماندن قسمت سر می شود. به غیر از پارچه های نخی، در دوخت انواع مدل مقنعه های مختلف از حریر، ریون، ابریشم و نمونه های نخ پنبه استفاده می شود. هر کدام از این پارچه ها دارای معایب و مزایای مخصوص به خود هستند. ولی در بعضی از شرایط مثل موقعیت های مجلسی یا مناسبتی خاص نمی توان مقنعه دانشجویی با جنس نخی را استفاده کرد. در این شرایط استفاده از سایر مقنعه ها نیز کاربرد مخصوص به خود را دارد.

بهترین جنس برای مقنعه های دانشجویی، جنس نخی می باشد. جنس نخ فضایی برای تبادل هوا دارد و شما را به هیچ عنوان گرم نمی کند. البته که باید بدانید جنس پلاستیکی مقنعه نیز دارای مزیت های متنوع می باشد. رنگ بندی شفاف هر یک از انواع مقنعه ها را از این نظر که استایل شما را زییاتر می سازد باید بررسی کنید و سپس یکی از زیباترین مدل ها را خریداری کنید.

دقت داشته باشید که مقنعه های کرپ یکی از مقنعه های رسمی به شمار می روند که برای استایل های دانشجویی گزینه مناسبی نمی باشند. اگر شما قصد خریداری مقنعه های دانشجویی را دارید بهتر است یکی از انواع مقنعه های نخی را با بهترین قیمت از فروشگاه شال مد خریداری کنید. مقنعه های نخی یکی از بهترین و مناسب ترین مقنعه ها برای استایل های دانشجویی شناخته می شوند.

مقنعه ی دانشجویی

رنگ های متنوع

هر یک از انواع مقنعه های دانشجویی رنگ بندی متنوعی دارند. بنابراین شما می توانید بین هر یک از رنگ بندی آن‌ها یکی را که بیشتر دوست دارید و با پوست تان هماهنگ است را خریداری کنید. رنگ پوست تعیین کننده رنگ لباس هایی می باشد که شما می خواهید خریداری کنید. توجه داشته باشید که رنگ مشکی یکی از بهترین رنگ های مقنعه ها به شمار می رود. شما می توانید رنگ مشکی مقنعه را با بسیاری از دیگر لباس های خود هماهنگ کنید. بنابراین رنگ مشکی را به عنوان یکی از بهترین رنگ بندی های مقنعه می توانید در نظر بگیرید و خریداری کنید.

 شما می توانید برای ایجاد تنوع در ظاهر و استایل دانشجویی خود یکی از انواع رنگ بندی های دیگر مقنعه را انتخاب کنید. باید بدانید مقنعه های مشکی بعد از مدتی رنگ شان را از دست می دهند و باید یک مقنعه دیگر را خریداری کنید. اگر می خواهید طول عمر مقنعه خود را افزایش دهید بهتر است که از رنگ بندی های مقنعه های متنوع استفاده کنید تا هم زیبایی استایل خود را افزایش دهید و هم اینکه طول عمر مقنعه را بیشتر کنید.

 

خرید مقنعه ارزان دانشجویی

بسیاری از افراد زمان خرید مقنعه به دنبال مدل هایی هستند که هزینه خریداری مناسب تری دارند. شما می توانید بین مدل های متنوع مقنعه ها یکی از آن‌ها را که مناسب تر هستند و قیمت خریداری مناسبی دارند تهیه نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که مقنعه های دانشجویی قیمت خریداری شان چندان بالا نمی باشد. شما می توانید از فروشگاه شال مد انواع مقنعه های دانشجویی را با بهترین قیمت خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای خریداری مقنعه به صورت اینترنتی از فروشگاه شال مد باید به خوبی رنگ بندی و جنس آن‌ها را بررسی کنید. تمامی اطلاعاتی که مربوط به هر یک از مقنعه های دانشجویی می باشد را در سایت فروشگاه می توانید مطالعه کنید و سپس با آگاهی بیشتری اقدام به خریداری یکی از انواع مقنعه ها نمایید.

مقنعه ی دانشجویی

مزایای استفاده از مقنعه دانشجویی

  • استفاده از این نوع مقنعه بسیار راحت تر از سایر مدل های موجود است.
  • با توجه به جنس نخی در مقنعه ی دانشجویی، برای مدت زمان طولانی روی سر ثابت باقی می ماند.
  • با توجه به طرح ساده ای که دارد از رسمیت بیشتری برخوردار است.
  • می توان آن را با انواع مدل های مانتو و پوشش های بلند ست کرد.
  • استفاده از آن به راحتی برای افراد مختلف امکان پذیر است و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
  • یک انتخاب خوب برای کسانی است که در طول روز مشغله زیادی دارند و نمی توانند شال و روسری را به راحتی استفاده کنند.
  • در این مقنعه ها، تنوع رنگ و جنس پارچه برای کسانی که به دنبال نمونه های متنوع هستند، وجود دارد

مقنعه ی دانشجویی

معیارهای مهم برای خرید مقنعه دانشجویی

  • در هنگام خرید مقنعه بهتر است به نوع دوخت و درز های آن توجه داشته باشید تا دررفتگی و یا پارگی نداشته باشند.
  • قیمت یکی دیگر از موارد مهم در خرید مقنعه ی دانشجویی است. جنس پارچه، طرح، کوتاهی و بلندی محصول همگی مستقیما روی قیمت مقنعه تأثیرگذارند.
  • استانداردترین نوع مقنعه نمونه هایی هستند که اندازه قد آنها 90 است. نمونه های دیگر در اندازه های کوتاه تر و بلندتر طراحی می شوند.
  • رنگ مقنعه را متناسب با استایل و رنگ مانتو خریداری کنید. اگرچه رنگ های مشکی، سرمه ای، طوسی و کرم بیشترین میزان مخاطب را دارند.
  • علاوه بر اندازه قد، سایز دور چانه و صورت مقنعه نیز اهمیت دارد و در صورت بزرگ یا کوچک بودن آن دچار مشکل خواهید شد.
  • در هنگام خرید مقنعه ی دانشجویی سراغ نمونه های باکیفیت بروید. چون کسانی که برای مکان های آموزشی و اداری آن را به کار می‌برند معمولاً به صورت روزانه استفاده خواهند کرد. در چنین شرایطی محصول باید کیفیت مرغوب برای استفاده دائمی را داشته باشد.

خرید اینترنتی و حضوری مقنعه ی دانشجویی

همان طور که می دانید مفنعه انواع مختلفی دارد: مقنعه ی مجلسی، مقنعه ی دانشجویی، مقنعه ی اداری و … که برای خرید هر کدام باید معیارهای مهمی مانند فرم صورت را در نظر داشته باشید چرا که مدل مقنعه برای صورت کشیده با مدل بری فرم صورت گرد با هم متفاوت است و تاثیر بسزایی روی استایل و ظاهر شما می گذارد. همچنین باید به هنگام خرید به جنس آن ها توجه داشته باشید چرا که برخی از آن ها جنسی لیز دارند و مناسب استفاده با چادر نمی باشند و باعث می شوند شما مدام در حال مرتب کردن مقنعه خود باشید. در کنار خرید مقنعه می توانید با خرید طلق حجاب برای زیباتر شدن فرم جلوی آن اقدام کنید.

مقنعه ی دانشجویی یکی از پرفروش ترین نوع مقنعه ها می باشد و خانم های جوان برای حضور و شرکت در کلاس های دانشگاهی خودشان اقدام به خرید انواع رنگ ها و مدل های آن می کنند تا ظاهری آراسته و پوششی مناسب داشته باشند. به همین دلیل است که تولید این نوع محصول بسیار زیاد است در نتیجه برند شال مد تصمیم گرفت در کارخانه بزرگ تولیدی شال و روسری، به تولید انواع مقنعه ی دانشجویی با مدل های متفاوت و به روز و رنگ بندی کامل بپردازد و با استفاده از متریال درجه یک بهترین ها را تولید کرده و با قیمتی مناسب آن ها را عرضه کند تا خانم ها با خیالی آسوده اقدان به خرید مقنعه ی دانشجویی کنند.

برند شال مد سالیان بسیار زیادی است که خرید اینترنتی خود را راه اندازی کرده و مخاطبان بسیاری دارد که با درخواست خانم های عزیز تصمیم گرفت تا با افتتاح نمایندگی های شال مد در سراسر ایران خرید حضوری را برای بانوان راحت کنید تا با خیالی آسوده محصول برند خود را با قیمتی مناسب خریداری کنند. در این فروشگاه ها شما می توانید هر آنچه که مد نظر دارید را با هر بودجه ای به راحتی پیدا کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. انواع مقنعه ها را می توانید در مدل و رنگ های مختلف و با گارانتی 6 ماه انتخاب و خریداری کنید. 

جدول محتوا
مطالب دیگر مجله شالمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اطلاع از تخفیف‌های شالمد
سبد خرید
خانه
0 محصول سبد خرید