جدیدترین محصولات

معرفی شال برای استفاده روزمره

در دنیای امروزی شیک­پوشی برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است. شال و روسری از جمله مهم­ترین اکسسوری ­ها برای خانم ­ها می­باشد زیرا تاثیر زیادی بر روی زیبایی و شادابی چهره ­ی ما می­گذارد. اگر می­خواهید استایلی زیبا و مناسب داشته باشید باید در هنگام انتخاب شال و روسری دقت بیشتری خرج کنید. اگر شالی انتخاب کنید که مناسب چهره و سایر لباس های شما باشد؛ در نظر دیگران دلنشین­تر و زیباتر به نظر می­آیید و خودتان هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می­کنید.

اکثر خانم­ ها ترجیح می­دهند در طول روز اگر سر کلاس یا در محل کار هستند؛  روسری یا شال راحت و سبک بپوشند. برخی از شال­ ها به خاطر جنس یا طرح آن مناسب مهمانی یا دورهمی است و استفاده از آن به صورت روزمره و برای انجام کار های معمول متداول نیست. برای مثال ممکن است برخی شال­ ها لیز بخورند, بیش از حد نازک باشند و یا خیلی سنگین باشند. بنابراین استفاده از شال برای انجام کار های روزمره باید خصوصیات خاصی داشته باشد که باید به آن دقت کرد تا مشکلی پیش نیاید و هر خانمی بتواند روز راحت و آرامی را سپری کند.

شالمناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده ­ی روزمره چه ویژگی هایی دارد؟

برخی خانم ­ها در اکثر مواقع یک مدل پوشش و لباس دارند و تعداد روسری یا شالشان هم محدود به چند مدل است اما بعضی از خانم­ ها برای هر مکان و در هر موقعیتی استایل متفاوتی دارند و لباس و شال آن­ ها هم مخصوص است و ایجاد تنوع در تیپ و پوشش خود را دوست دارند. این موضوع که بتوانیم متناسب با موقعیت و مکانی که در آن قرار داریم لباس بپوشیم بسیار اهمیت دارد و در دید دیگران نیز شما را به فردی خاص و متفاوت تبدیل می­کند.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

همان طور که گفته شد شال و روسری از جمله پوشش­ های مهم برای خانم­ ها به شما می­رود و هنگام انتخاب آن باید به میزان فعالیتی که در طول روز دارید هم دقت کنید. همچنین باید ببینید در هنگام انجام کار های روزمره با شال راحت­تر هستید یا روسری. منظور از راحتی این است که در نظر داشته باشید کدام یک نیاز به مرتب کردن کم­تری دارد و مدام از سرتان سر نمی­خورد و با آن به راحتی می­توانید به کار هایتان برسید.

در ادامه شما را با ویژگی­ هایی که در هنگام انتخاب شال برای استفاده روزمره باید در نظر بگیرید را عنوان می­کنیم.

 

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال متناسب با فصل های مختلف

در فصل بهار و تابستان هوا گرم­تر می­شود و باید شالی انتخاب کنید که مناسب این فصل ­ها و هوا باشد. برای مثال پارچه­ ی نخی بافتی نارک و سبک دارد و موجب افزایش گردش هوا و خنک­تر شدن شما می­شود پس برای این فصل مناسب است اما باید دقت کنید زیرا این نوع از پارچه ­ها خیلی زود چروک می­شوند. همچنین در هوای گرم, بهتر است از رنگ­ های روشن استفاده کنید.

تنوع رنگ , طراحی و قواره در شال نخی باعث می­شود یک انتخاب خوب برای شال روزمره باشد..

یکی دیگر از پارچه ­های مناسب شال برای فصل تابستان, پارچه­ی ابریشمی است که علاوه بر زیبایی سبک و راحت نیز است البته شال ابریشمی از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

در هوای سرد زمستان و پاییز باید دقت کنید تا شالی را انتخاب کنید که شما را گرم نگه دارد. پارچه­ های پشمی و نخی که دارای الیاف طبیعی هستند به شما کمک می­کنند تا سردتان نشود همچنین شال­ پشمی ماندگاری بالایی دارد و می­تواند یک انتخاب خوب برای استفاده­ی همیشگی شما در فصول سرد سال باشد. همچنین رنگ ­های گرم مانند نارنجی, قرمز, قهوه ­ای و… از جمله رنگ های محبوب در فصل زمستان و پاییز هستند.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

رنگ شال برای استفاده روزمره

هنگام انتخاب شال باید به رنگ پوست خود دقت کنید برای مثال اگر پوست روشنی دارید بهتر است از رنگ ­های خیلی روشن برای شال استفاده نکنید زیرا حالت چهره­ی شما را بی روح و سرد می­کند و شادابی را از چهره­ی می­گیرد. رنگ­ های کرم, آبی آسمانی و لیمویی برای خانم­ هایی با پوست روشن مناسب نیست و اگر از این رنگ­ ها خوشتان می­آید بهتر است از شال­ های طرح دار که ترکیب چند رنگ است؛ استفاده کنید.

برای خانم ­هایی که پوستی تیره دارند؛ بهتر است از رنگ ­های کدر مانند دودی, قهوه ­ای و یا بنفش تیره در شال خود , دوری کنید چون صورت شما را تیره­تر می­کند. علاوه بر توجه به رنگ پوست , دقت به رنگ مو می­تواند به شما کمک کند تا بهترین شال را انتخاب کنید. زیرا هماهنگی میان رنگ مو و رنگ شال می­تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

یکی از دغدغه ­های مهم برای بانوان این است که میان رنگ و طرح شالشان و لباس ­هایشان هماهنگی وجود داشته باشداما شما می­توانید رنگ شال خود را با کفش و یا کیفی که به طور روزمره از آن استفاده می­کنید هماهنگ کنید تا ظاهرتان بهتر دیده شود و مرتب­تر به نظر برسید.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

طرح شال برای استفاده روزمره

اگر شما شخصی با استایل ساده یا مینیمال هستید بهتر است شال­ ساده و تک رنگ انتخاب کنید و یا طرح ­های کمی در شال روزمره‌­ی شما موجود باشد. هرچند برخی از خانم ­ها تیپ­ های شلوغ و یا شادتری را دوست دارند و به همین دلیل به شال­ های شلوغ و کار شده بیشتر علاقه دارند اما این مدل از شال­ ها مناسب با هر مکانی نیست و برای استفاده روزمره توصیه نمی­شود.

شال­ گلدوزی شده یا شال لمه بیشتر برای مجالس بزرگ و مهمانی ­ها مناسب است و اگر در روز رفت و آمد زیادی دارید باعث می­شود روی سرتان احساس سنگینی و نا آرامی داشته باشید پس بهتر است از این شال ها در استایل روزانه­ ی خود استفاده نکنید.

شال­ های ساده و شیک برای استفاده­ی همیشگی بهتر است و می­توانید آن را با لباس­ های بیشتری هماهنگ و ست کنید.  البته انتخاب رنگ و طرح تا حد زیادی سلیقه­ ای است و به انتخاب شخصی خودتان بستگی دارد پس اگر از شال ­های طرح­دار خوشتان می­آید بهتر است از شال با رنگ­ های خنثی و یا مانتوهای ساده­تر یا تک رنگ استفاده کنید.

خرید اینترنتی و حضوری شال روزمره

در کمد لباس های همه ی خانم ها روسری و شال روزمره به چشم می خورد که برای استفاده روزانه خود آن ها را خریداری کرده اند. شاید تصور کنید برای خرید شال روزمره نیازی نیست حساسیت زیادی به خرج دهید اما این تصور کاملا اشتباه است برخی خانم ها برای خرید شال و روسری مجلسی خود وقت و هزینه هایی بالا را صرف می کنند اما برای خرید شال روزمره این اعتقاد را دارند که نیازی نیست نکاتی را در نظر داشته باشند اما بهتر است بدانید که روسری و شالی که برای استفاده در روز خود خریداری می کنید بیشتر از هر نوع دیگه ای استفاده می شود بنابراین باید شالی را خریداری کنید که به مو و پوست شما در سرما و گرما آسیبی وارد نکند و برای خرید خوب نیاز است که بهترین فروشگاه را انتخاب کنید که هم قیمتی مناسب داشته باشد و هم کیفیتی عالی، ما در این مقاله به شما برند شال مد را معرفی می کنیم نامی آشنا که اکثر خانم های خوش پوش و با سلیقه با آن آشنا هستند.

اگر به هر دلیلی قصد خرید اینترنتی را دارید و می خواهید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید به سایت معتبر برند شال مد رفته و خرید خود را از میان 500 مدل شال و روسری انجام دهید و بهترین طرح ها و رنگ ها را به عنوان شال روزمره خود خریداری کنید و استایلی شیک و زیبا برای خود بسازید و اگر از آن دسته خانم هایی هستید که علاقه دارید محصول مورد نظر خود را به صورت خرید حضوری انجام دهید می توانید به نمایندگی های رسمی برند شال مد که در سراسر ایران افتتاح شده اند رفته و بهترین انتخاب را متناسب با ظاهر و استایل خود داشته باشید. در این نمایندگی های محدودیت سنی وجود ندارد و شما مادران عزیز نیز می توانید برای خرید شال و روسری بچه گانه نیز برای فرزند خود اقدام کنید و بهترین و به روزترین محصولات را خریداری کنید. همچنین می توانید در کنار خرید روسری و شال، به خرید اکسسوری مو نیز بپردازید. انواع اکسسوری ها در سایز، رنگ و مدل های مختلف در این فروشگاه ها هستند که مطابق با سلیقه ی خود می توانید بهترین ها را با کیفیتی عالی و قیمتی متناسب خریداری کنید.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

قواره شال برای استفاده روزمره و همیشگی

یکی از نکات مهم برای انتخاب شال, قواره شال و سایز آن است زیرا هر شال با هر اندازه­ ای برای شما مناسب نخواهد بود. در هنگام انجام فعالیت­ های روزانه نباید نگران افتادن یا دست و پاگیر بودن شال باشید. بنابراین بهتر است قواره­ ی شالی را انتخاب کنید که به راحتی بسته شود و پوشانندگی دلخواه و مناسبی برای شما به همراه داشته باشد بنابراین شال­ هایی با پهنای کم برای استفاده روزمره مناسب نمی­باشند.

شال­ های خیلی بلند یا خیلی کوتاه, چندان برای استفاده روزمره و همیشگی مناسب نیست و نمی­توانید همه جا از آن­ ها استفاده کنید. شال­ ها با قواره متوسط را می­توانید به راحتی ببندید و برای نگه داشتن آن مشکلی برایتان پیش نمی­آید و می­توانید به کارهای معمول خود بپردازید.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

جنس مناسب شال برای استفاده روزمره

در صورتی که می­دانید روز پرکاری در پیش خواهید داشت و فعالیت روزانه­ تان بیش از حد معمول است؛ بهتر است یک شال سبک و راحت انتخاب کنید. این که شال انتخابی شما لیز نباشد و مدام از سرتان سر نخورد؛ از اهمیت زیادی برخوردار است پس بهتر است شالی انتخاب کنید که نیاز به مرتب کردن بیش از حد نداشته باشد.

شال نخی و شال ابریشمی سبک و راحت هستند البته قیمت شال­ های ابریشمی  بالاتر است و  اغلب آن­ ها دارای طرح ­هایی هستند که بیشتر به درد مهمانی و دورهمی می­خورد اما اگر طرحی ساده داشته باشند برای استفاده­ی روزمره نیز مناسب است زیرا هم بسیار با دوام و مستحکم است و هم به دلیل دارا بودن الیاف طبیعی, لطیف و سبک است دیرتر چروک می­شود.

شال­ های ساتن و حریر از جمله جنس­ هایی هستند که چندان برای استفاده روزمره مناسب نیستند زیرا دائما مجبور هستید آن را روی سر خود صاف کنید و معمولا این مدل از شال­ ها برای استفاده در مهمانی ­ها و ملاقات ­های مهم توصیه می­شود. علاوه بر آن شال­ حریر از پوشانندگی خوبی نیز برخوردار نیست پس برای استفاده طولانی مدت و همیشگی توصیه نمی­شود.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

قیمت شال

قیمت شال به جنس پارچه, قواره, تراکم, نوع چاپ و کیفیت آن بستگی دارد. شالی انتخاب می­کنید تا به طور روزمره از آن استفاده کنید بیشتر از شال ­های مجلسی مورد استفاده قرار می­گیرد. برای مثال ممکن از این شال برای رفتن به خرید یا پیاده روی استفاده کنید و یا در مکان­ های مختلف مانند ادارات یا کلاس همین شال روی سرتان باشد. استفاده بیش از حد از شال باعث می­شود زودتر کثیف شود و طبیعتا بیشتر شسته می­شود.

همچنین برخی شال­ ها مخصوصا شال نخی خیلی زود نخ کش می­شود و احتمال آن که به جایی گیر کند و یا زودتر پرز شود هم وجود دارد. بنابراین باید در هنگام خرید از کیفیت و تراکم پارچه شال خود اطمینان حاصل کنید تا دیرتر مشکل پیدا کند و یا حالت کهنگی به خود بگیرد. البته اگر به دنبال جنسی با کیفیت باشید؛ قیمت شال هم بالاتر می­رود اما اگر یک شال مرغوب تهیه کنید؛ خیالتان راحت است که تا مدت­ ها برایتان ماندگار می­ماند.

شال مناسب برای استفاده روزمره

شال مناسب برای استفاده روزمره

البته اگر تعداد شال­ هایی برای استفاده روزمره هستند؛ بیشتر باشد هم تنوع را حفظ کرده­ اید و هم هر کدام از شال­ ها دیرتر خراب می­شوند. در هنگام خرید حتما به لبه­ ها و کیفیت دوخت دقت کنید البته در نظر داشته باشید شال دور دست دوز برای مهمانی­ های رسمی مناسب است اما شال دور چرخ­دوز از قیمت بسیار پایین­تری برخوردار است و در هرجایی می­توان از آن استفاده کرد. همچنین اگر شال طرح­دار انتخاب کردید حتما به نوع چاپ آن دقت کنید.

چنانچه شما هم به دنبال خرید شال برای استفاده روزمره خود دارید کافیست نگاهی به صفحه فروشگاه ما بیاندازید تا صد ها طرح و رنگ مختلف خرید خود را انجام دهید.

جدول محتوا
مطالب دیگر مجله شالمد

1 دیدگاه در “معرفی شال برای استفاده روزمره

  1. سارا گفت:

    جالب بود..دوست دارم شال نخی داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
اطلاع از تخفیف‌های شالمد
سبد خرید
خانه
0 محصول سبد خرید